Val op transgenders

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Val op transgenders

Berichtdoor rooms » za 23 jan 2016, 03:59

Laatste keren hij is een zij gekeken. Vind het vooral ook wel interessant dat zij een hij is geworden. Een of andere manier vind ik dat mooier en leuker? Op het internet vind ik niet echt een leuke Nederlandse transgender dating site? Wie heeft tips?
rooms

Re: Val op transgenders

Berichtdoor blizz » do 04 feb 2016, 21:41

ik heb zo geen tips voor je. maar wat ik wel weet is dat een vriendin van mij (was ooit een jongen) het er altijd over heeft dat mensen die in een verkeerd lichaam geboren zijn, vaak minder zin in sex enzo hebben. Omdat alles al zo verwarrend voor ze is, zijn ze vaak ook hun rol binnen het sexuele ook al kwijt.
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor Droppie » wo 09 maart 2016, 00:33

Dat zin in seks verschilt wel heel erg per persoon hoor. Ik (mtf) heb een behoorlijk hoog libido.

Tja, de meeste trans*mensen zijn er niet zo van gecharmeerd als iemand op hen valt op grond van een -wat zij beschouwen als- voorbijgaande fase. Veel trans* mensen willen liever als man of vrouw gezien worden. Transgender zijn is niet echt een identiteit. Non-binary bijvoorbeeld wel, maar zij (ik generaliseer) willen toch liever als mens gezien worden dan als trans*.

Ik heb er dus geen enkele behoefte aan als iemand mij leuk vindt omdàt ik trans* ben. Zie mij desnoods als een mengelmoes van mannelijke en vrouwelijke kenmerken, maar dat geldt ook voor cisgender mensen. Trans* zijn is misschien een medisch of psychisch label dat aan mij blijft plakken, emotioneel gezien ligt dat achter mij.

Maar inderdaad, in NL zijn er niet veel mogelijkheden om trans* mensen te ontmoeten in het dating circuit. De meeste bijeenkomsten zijn toch meer serieus en ondersteunend. Ik heb mensen die trans* mensen willen daten via een praatgroep altijd geweerd. Overigens zijn dat vaak mensen die nog tot in hun nek in het proces zitten en hebben wel iets anders aan hun hoofd dan dit. Na de transitie verdwijnen veel trans* mensen gewoon in hun eigen sociaal circuit, om de reden die ik al eerder aangaf.

Sorry, geen tips en persoonlijk heb ik altijd wat moeite met zo'n verzoek. Maar ik snap dat iedereen zijn voorkeur heeft en heb er dan ook geen waardeoordeel over, hooguit een persoonlijke afwijzing.
Droppie

Berichtdoor biGuy » wo 09 maart 2016, 01:28

Had al een tijd niets ban je gelezen, Droppie. Welkom terug op de site. En dank voor deze inside-bijdrage. Begrijpelijke point-of-view. Had het nooit van die kant bekeken.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor hippiexbox » vr 08 apr 2016, 19:41

Het gaat ons om de persoon, het feit of iemand transgender maakt ons niet uit. :D
Twitter @schminkennl
hippiexbox

Berichtdoor Sakujo » vr 08 apr 2016, 20:11

hippiexbox schreef:Het gaat ons om de persoon, het feit of iemand transgender maakt ons niet uit. :D

Same here! ^_^
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor blizz » vr 08 apr 2016, 20:16

ik denk dat dat voor velen van ons geldt. we zijn al kwetsbaar, dan wil je liever iemand waarbij je je goed voelt.
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor hippiexbox » vr 08 apr 2016, 20:54

blizz schreef:ik denk dat dat voor velen van ons geldt. we zijn al kwetsbaar, dan wil je liever iemand waarbij je je goed voelt.

;)
Twitter @schminkennl
hippiexbox

Berichtdoor Jerome » zo 10 apr 2016, 15:20

Onze nicht was vroeger een neef. Ik heb haar altijd als vrouw gekend, en er nooit een probleem mee gehad. Voor mij is ze gewoon "vrouw".
Jerome

Keer terug naar Seksualiteit