Online dating voor mannen (16-25jr): nieuw onderzoek

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Online dating voor mannen (16-25jr): nieuw onderzoek

Berichtdoor Emiel » do 16 maart 2017, 20:27

Beste Bi-forummers,

Graag wil ik met jullie een oproep delen voor onderzoek naar online dating onder mannen die (ook) het mannen seks hebben.

Oproep: deelnemers voor onderzoek "Online dating voor Mannen die (ook) met Mannen seks hebben (16-25jr)".

Rutgers doet een onderzoek naar ervaringen van online dating en is op zoek naar deelnemers (in heel Nederland) voor een interview. Een interview duurt 1 tot 1,5 uur en vindt plaats op een plek die jij kiest. Niemand komt te weten dat jij aan dit onderzoek hebt meegedaan.

Wij zoeken mannen tussen de 16 en 25 jaar. Het maakt niet uit of je homo, hetero of bi bent, maar je moet wel ervaring hebben met online dating en het hebben van seksuele activiteiten met je mannelijke date die je via een dating app of website hebt leren kennen. We zoeken mensen met weinig ervaring en mensen met veel ervaring; het gaat erom dat je in ieder geval ervaring heb met seks via online dating.

Wie zijn ‘wij’? Jantine van Lisdonk, Emiel Maliepaard en Sven van Oostrik. Samen met Sven doe ik de interviews. Voor meer informatie over mijzelf kun je me altijd een facebook bericht sturen of kijken op mijn website www.emielmaliepaard.org

Wat krijg je ervoor terug? Een bol.com cadeaubon ter waarde van €10 en je maakt ook nog eens kans op 1 van de 5 bioscoopbonnen ter waarde van €20.
Meer info of aanmelden? Mail naar onderzoekonlinedating@rutgers.nl of stuur me een facebook bericht!

Hartelijke groeten, Emiel
Emiel

Re: Online dating voor mannen (16-25jr): nieuw onderzoek

Berichtdoor erwin » vr 17 maart 2017, 13:15

interessant,
komt er ook een vervolgonderzoek naar de ervaringen van 25+ mannen en hoe dit werkt voor bivrouwen?
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Emiel » vr 17 maart 2017, 23:30

Dat is helaas financieel onhaalbaar op dit moment. Maar sowieso blijft mijn onderzoek zich grotendeels richting op biseksuelen & panseksuelen in NL. Dat vind ik heel belangrijk - zo hoop ik over een maand of wat een eindrapportage van mijn vorige onderzoek onder biseksuelen in Amsterdam en Rotterdam te presenteren!
Emiel

Berichtdoor erwin » ma 01 mei 2017, 10:30

Hoi Emiel,
is er al iets duidelijk over het onderzoek dat je zou gaan presenteren over biseksuelen in Rotterdam en Amsterdam?
groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar Seksualiteit