Biseksuele seks is anders???

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Biseksuele seks is anders???

Berichtdoor bicase » za 27 jan 2018, 17:03

Ik ben een paar jaar geleden gaan experimenteren zoals jullie bij het onderwerp vreemdgaan kunnen lezen:

http://www.bi-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=649&start=50

Wat mij daarbij opviel is dat seks met mannen heel erg teder en sensueel kan zijn. Als ik dan aan de praat raakte na zo'n sensuele sessie bleek het telkens om bi-mannen te gaan? Zouden wij een groter seksueel register hebben waaruit wij kunnen putten?

Ik hou ook enorm ervan om anderen te plezieren tijdens seks. Ik word pas echt geil als ik mijn partner kan laten kronkelen van genot. Ik speel graag, ik hou ook van lange sekssessies, is dat ook een typisch bi-trekje of is dit gewoon mijn persoonlijke voorkeur?

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Re: Biseksuele seks is anders???

Berichtdoor Jurg » za 27 jan 2018, 17:38

Is herkenbaar. Ik denk zelf toch ook een vrouwelijk gen te hebben, waar de zorg en het verwennen vandaan komt. Misschien zijn we dan ook wat softer dan de meeste mannen.
Jurg

Berichtdoor Luuk » za 27 jan 2018, 21:59

Zouden wij een groter seksueel register hebben waaruit wij kunnen putten?

Ik word pas echt geil als ik mijn partner kan laten kronkelen van genot. Ik speel graag, ik hou ook van lange sekssessies, is dat ook een typisch bi-trekje of is dit gewoon mijn persoonlijke voorkeur?

Ik kan uiteraard enkel voor mezelf spreken maar denk dat mensen die zich als bi identificeren over het algemeen (zeer) nieuwsgierig van aard zijn. In seks valt heel veel te ontdekken over jezelf alsmede de ander. En hoe meer je ontdekt, hoe groter je persoonlijke kamasutra wordt ;) Ik vind lange sekssessies heerlijk. 5+ uur vrijen was geen uitzondering. Dan bedoel ik niet alleen maar penetratie, maar ook knuffelen en andere vormen van intimiteit met elkaar. Die verbinding vinden is heel fijn. Als het orgasme geen doel op zich is voor beide partners (wat niet wil zeggen dat je er geen, of zelfs meerdere, krijgt) zijn de mogelijkheden en duur werkelijk onbegrensd.
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor bicase » za 27 jan 2018, 22:13

Luuk schreef:
Zouden wij een groter seksueel register hebben waaruit wij kunnen putten?

Ik word pas echt geil als ik mijn partner kan laten kronkelen van genot. Ik speel graag, ik hou ook van lange sekssessies, is dat ook een typisch bi-trekje of is dit gewoon mijn persoonlijke voorkeur?

Ik kan uiteraard enkel voor mezelf spreken maar denk dat mensen die zich als bi identificeren over het algemeen (zeer) nieuwsgierig van aard zijn. In seks valt heel veel te ontdekken over jezelf alsmede de ander. En hoe meer je ontdekt, hoe groter je persoonlijke kamasutra wordt ;) Ik vind lange sekssessies heerlijk. 5+ uur vrijen was geen uitzondering. Dan bedoel ik niet alleen maar penetratie, maar ook knuffelen en andere vormen van intimiteit met elkaar. Die verbinding vinden is heel fijn. Als het orgasme geen doel op zich is voor beide partners (wat niet wil zeggen dat je er geen, of zelfs meerdere, krijgt) zijn de mogelijkheden en duur werkelijk onbegrensd.

Jij begrijpt wat ik bedoel Luuk. Zalig zo'n heerlijk lange sekssessie, alleen moet ik wel toegeven dat mijn maximum 3 uur is of zo. Dat heeft dan weer met mijn vrouw te maken. Een echte goeie sekssessie waarbij je je in elkaar verliest, doet de tijd stilstaan en heeft iets van een transcendente ervaring. Ik heb het genoegen gehad dit toch al een aantal keren in mijn leven te hebben meegemaakt. Vraag mij naar de zin van het leven en dit komt toch in de buurt.
bicase

Berichtdoor Luuk » zo 04 feb 2018, 02:28

bicase schreef:Een echte goeie sekssessie waarbij je je in elkaar verliest, doet de tijd stilstaan en heeft iets van een transcendente ervaring. [..] Vraag mij naar de zin van het leven en dit komt toch in de buurt.

Ja inderdaad; daar ben ik het helemaal mee eens.
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor bicase » za 24 feb 2018, 23:02

Luuk schreef:
bicase schreef:Een echte goeie sekssessie waarbij je je in elkaar verliest, doet de tijd stilstaan en heeft iets van een transcendente ervaring. [..] Vraag mij naar de zin van het leven en dit komt toch in de buurt.

Ja inderdaad; daar ben ik het helemaal mee eens.

Jij ervaart dit dus ook zo. Alleen moet ik toegeven dat dat soort sessies lijken tot het verleden te behoren. Ik weet niet wat jou ervaring is?
bicase

Keer terug naar Seksualiteit