Voelen niet-biseksuelen een afkeur naar het andere geslacht?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Voelen niet-biseksuelen een afkeur naar het andere geslacht?

Berichtdoor timo » do 22 feb 2018, 22:28

Misschien niet de handigste vraag om op dit forum te stellen maar misschien zijn er mensen die het toevallig weten.
Gruwelen bijvoorbeeld hetero's bij het idee aan mannen te zitten en homo's aan vrouwen (aan intieme delen)?
Dit vraag ik omdat ik momenteel als man niet heel veel gevoelens voor vrouwen heb maar het idee een vrouw aan te raken op intieme plekken me zeker niet afstoot.
timo

Re: Voelen niet-biseksuelen een afkeur naar het andere gesla

Berichtdoor bicase » do 22 feb 2018, 22:51

Hoi Timo,

Ik kan enkel voor mijzelf spreken. Ik heb mij altijd opgewonden gevoeld door jongens, maar had zeker geen afkeer van meisjes. Pas later begonnen meisjes mij ook op te winden en toen kwam natuurlijk weer de verwarring. Ik denk dat er inderdaad hetero's zijn die gruwen van het idee om aan een man te zitten of als ze vrouw zijn aan een vrouw te zitten. Maar ik denk eerlijk dat dit een minderheid is, dat de meeste eigenlijk minimaal bi-schierig zijn. Vergeet niet dat we op een spectrum zitten qua seksualiteit.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor Jurg » vr 23 feb 2018, 17:51

Ik vind vrouwen heerlijke wezens en vind het een feest om met ze te vrijen, maar dat heb ik ook met mannen! Volgens mij zijn homo's sowieso niet anti-vrouw en roepen hetero mannen dat ze niks met mannen willen, om vooral niet de schijn te wekken. Ik denk dat in ieder geval een aantal van die Hetero's ook wel eens met een man zouden willen vrijen.
Jurg

Berichtdoor timo » vr 23 feb 2018, 18:24

Bedankt voor jullie reacties!
Ik kan me het al totaal niet voorstellen dat je zo'n sterke afkeur hebt voor een geslacht. Maar inderdaad wat jullie al zeggen, waarschijnlijk willen ze zich gewoon zo 'normaal' mogelijk voordoen.
timo

Keer terug naar Seksualiteit