warmte en sex

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: warmte en sex

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:24

Gewoon niet doen omdat je het niet wil, ik neem mijn petje daar voor af hoor!
Ik kan mijn enorme opwinding op een gegeven moment gewoon niet meer afwenden, misschien dat mocht het mij de komende dagen lukken van mijzelf af te blijven dat het na de geilheidsbui die vanavond denk ik komt misschien wat makkelijker wordt?

Hoe heb jij dat ervaren Blizz?
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 15:27

WoBi schreef:Gewoon niet doen omdat het nu niet wil, ik neem mijn petje daar voor af hoor!
Ik kan mijn enorme opwinding op een gegeven moment gewoon niet meer afwenden, misschien dat mocht het mij de komende dagen lukken van mijzelf af te blijven dat het na de geilheidsbui die vanavond denk ik komt misschien wat makkelijker wordt?

Hoe heb jij dat ervaren Blizz?

ik ben ook zwak hoor. trust me. als iemand mij teveel uitdaagt dan kan ik zo zo hard nee roepen, maar dan zwicht ik ook. maar als het puur en alleen om mijzelf gaat.... dan kan ik dat gerust zeggen. maar ik heb nogal een "wie is de baas" attitude. mijn vriendin lacht ook altijd smakelijk als mijn computer weer eens iets doet wat ik niet verwacht en ik vervolgens 5 uur bezig ben om het op te lossen.

Maar misschien moet je het eerst eens opbouwen. gewoon als je geil word, jezelf zien tegen te houden. en dan niet als beloning omdat het gelukt is, jezelf alsnog verwennen ;)
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:46

Dat computer probleem idee ken ik maar al te goed, mooi voorbeeld ☺️
Dat soort dingen ik kan ik me ook helemaal in vastbijten tot het opgelost is.

En met jouw tip ben ik het eens, al laat ik het dan eerst wel bij een week.

Mijn leefstijl (ik zit nu ook naakt in de zon) zorgt er ook wel voor dat mijn libido er nog een stapje bij doet, de warmte op mijn lijf en door het naakt zijn ook meer in contact staan met mijn lichaam (je voelt alles om je heen, de wind, de zon, je voelt je eigen lichaamsdelen meer)

Ik blijf de uitdaging net mijzelf gewoon aangaan, vroegtijdig toch een orgasme hebben is toch ook weer heerlijk, een soort uitbarsting van een sperma vulkaan die enorm intens is.
Om daarna weer gewoon opnieuw te beginnen, zo enorm serieus neem ik het nu ook weer niet.

Daarnaast heb ik niet de behoefte om elke dag te masturberen, meestal zo'n drie of vier keer per week en ben dan meestal ook echt behoorlijk seksueel geladen, ik moet dan echt even ontladen en spuiten om weer nuchter te worden, te kunnen ontspannen seksueel gezien.
WoBi

Berichtdoor WoBi » wo 25 apr 2018, 16:15

WoBi schreef: Ik probeer al een paar maanden een week lang niet te masturberen
Nog 5 dagen te gaan, dat gaat een enorme uitdaging worden......

Hebben jullie ook wel eens geprobeerd een periode niet te masturberen?
(zowel de mannen als de vrouwen die dit lezen)

Gisteren avond bij thuiskomst wou ik vanwege het met blote voeten op een vuile vloer lopen even mijn voeten wassen in de badkamer met gebruik van de douchekop.
Na dat gedaan te hebben kwam ik op het idee om de douchestraal voor een moment op mijn piemel en ballen te zetten omdat het zo lekker voelt, toen ik vrij snel daarna een erectie kreeg kon ik het niet laten de douchekop op de massagestraal stand te zetten en de straal net onder mijn eikel te richten, maximaal 5 minuten had ik mijzelf bedacht want de straal geeft een heerlijk gevoel maar een orgasme heb ik op die manier alleen nog gehad met wat hulp erbij van mijn hand en dan kan het wel meer dan 10 minuten duren.

Na drie minuten zakte ik door mijn benen in de hoek tegen de muur aan leunende en voelde alle in de afgelopen dagen opgebouwde seksuele spanning ineens in alle hevigheid opkomen, een tiental seconden daarna voelde ik het orgasme opkomen en kon ik niet meer stoppen, het verlangen was ineens zo enorm om te ejaculeren...
En dat gebeurde dan ook, het was lang gelden dat ik zoveel zaad zag wegvloeien over mijn eikel, het orgasme voelde ook heel anders dan als ik masturbeer.

Ergens vond ik het wel jammer dat ik de 7 dagen niet heb vol weten te maken, anderzijds gingen het continu in min of meerdere mate geil zijn en de pijn in mijn ballen me ook wel steeds meer tegenstaan, ik kon op de ontspanningsmomenten (zoals bijvoorbeeld gisteren in de trein) alleen nog maar mijn ballen en piemel voelen die riepen om aandacht en met mijn gedachte bij seks zijn en de behoefte aan een orgasme.

Ik kan het dan ook niet laten om op een gegeven moment filmpjes te kijken van de laatste tijd vaak jonge mannen die masturberen, of een mooi gladgeschoren vrouw die masturbeert.
Terwijl het om vol te kunnen houden beter zou zijn alle prikkels zoveel mogelijk te vermijden...

Nou ja, technisch gezien heb ik gisteren ook niet gemasturbeerd, maar gestimuleerd met de harde waterstraal.
Al kreeg ik natuurlijk wel een orgasme, toch vind ik de gewenning van het klaarkomen door je eigen hand/handen ook iets wat ik graag wat minder wil, die gewenning aan het op de traditionele manier masturberen zorgt er namelijk ook voor dat je er meer moeite mee krijgt om te genieten van penetratie, de hand van je partner of zoals ik soms doe, het genieten van de massage straal. (hoewel het dus vaak met die laatste bij genieten blijft, de plateau fase zonder hulp van handen)

Zijn er naast mij nog andere mannen of vrouwen hier die deze uitdaging wel eens of nog steeds met zichzelf aan (zijn) (ge)gaan?
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe anderen het ervaren hebben om het masturberen voor korte of langere tijd uit te stellen.

Ik geef het voorlopig nog niet op, heb de teller gereset met nog drie dagen te gaan gisteren avond.
Vanavond dus 1 dag van de 7, ik masturbeer doorgaans om de twee of drie dagen, vandaar dus ook dat ik het gisteren op de vierde dag enorm moeilijk kreeg.
WoBi

Berichtdoor blizz » wo 25 apr 2018, 18:46

haha je kent mijn verhaal al. mij is het een week gelukt. Denk dat ik het wel weer zou kunnen, maar of ik er zin in heb ;)

misschien moeten we eens een weddenschap aan gaan op de site. wie vanaf een bepaalde datum het langst zonder masturbatie kan ;)
blizz

Berichtdoor WoBi » wo 25 apr 2018, 18:50

Dat zou misschien de motivatie wel ten goede komen.
WoBi

Berichtdoor bicase » wo 25 apr 2018, 22:07

On topic,

Ja ik ben gewoon veel geiler bij warm weer en als ik buiten in de zon ben geweest.

Wat het jezelf uitdagen betreft om niet te masturberen. Toen ik 18, 19 was kon ik dat voor langere periodes dan nu, 14 dagen, 3 weken, maximum. De laatste keer dat ik mijzelf heb uitgedaagd was het 10 dagen. De laatste keer dat ik het een periode niet heb gedaan was het 6 dagen (maar dat was dan niet als uitdaging). Die 10 dagen heeft mij toen geleerd dat ik dat niet meer wou doen. Ik kwam toen klaar, maar het was gewoon pijnlijk. Dat wou ik niet meer meemaken, dus langer dan een week, no way josé.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor WoBi » vr 27 apr 2018, 10:43

Ergens heb ik daar ooit ook een artikel over gelezen, dat het naakt buiten zijn en zeker in de zon ervoor zorgt dat je sneller seksueel geprikkeld raakt omdat onder andere het bewustzijn van je eigen lichaam groter is.

Als je 18/19 bent het masturberen uitstellen voor maximaal drie weken, goedemorgen zeg... :shock:
Op die leeftijd masturbeerde ik zowat elke dag en na 2 dagen zou ik al exploderen denk ik.
Het is inderdaad niet de bedoeling om als je dan na de uitdaging voltooid te hebben weer een orgasme hebt daar pijn bij ervaart.

Daar had ik afgelopen dinsdag na 4 dagen geen last van, alleen maar de enorme drang naar ejaculeren.
Wat ik wel eens heb ervaren is na een lange 'edge' sessie door het langzaam masseren van mijn piemel, ballen en perineum ik bij het uiteindelijk na twee uur klaarkomen behoorlijke kramp kreeg in mijn linker lies, zo heftig was het orgasme toen.
WoBi

Berichtdoor bicase » vr 27 apr 2018, 22:02

Als je 18/19 bent het masturberen uitstellen voor maximaal drie weken, goedemorgen zeg... :shock:

Verlof met ouders op dezelfde hotelkamer, was een manier om het makkelijker vol te houden :lol: . Ook jeugdkampen als leider zijn zeer geschikt, je bent gewoon stik kapot.

Zo'n uitdaging is mij zelden gelukt in het "normale" dagdagelijkse leven. Dan ging het meer zoals jij dit beschrijft.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor WoBi » vr 27 apr 2018, 22:16

Dat verklaart wel een hoop bicase!

Hoewel ik het op zo'n hotel kamer waarschijnlijk toch heel stiekem zou proberen, juist het betrapt kunnen worden maakt het dan spannender, nou ja dat is makkelijk praten, ik snap de essentie natuurlijk wel.

Jeugdkampen als leider, ik vermoed dat je het over scouting kampen hebt?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ondanks dat ik nooit op scouting heb gezeten, de hele dag buiten en actief, dan heb je eenmaal in bed alleen nog maar bij slapen.

Ik zit inmiddels op drie dagen en het gaat me tot nu toe een stuk makkelijker af dan de eerste drie dagen van mijn eerste uitstel poging.

Van uitstel komt afstel zeggen ze dan, een redelijk betrekkelijke stelling in dit geval ;)
WoBi

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit