warmte en sex

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: warmte en sex

Berichtdoor blizz » vr 27 apr 2018, 23:55

ik dacht voor de grap dus ook eens mee te doen, dacht mijn vriendin vanavond mij te verrassen ;) kortom, ik kan ook weer opnieuw beginnen
blizz

Berichtdoor WoBi » za 28 apr 2018, 00:30

Leuk dat je ook meedoet Blizz!

Seks met jouw vriendin is natuurlijk uitgesloten van de uitdaging, als mijn vrouw zin heeft doorbreek ik misschien ook het geen orgasme hebben, al ben ik dan misschien ook sterk genoeg om alleen haar te verwennen en zelf op tijd te stoppen.

Maakt het uit joh, begin je weer overnieuw, dat moest ik na afgelopen dinsdag ook, en toen was het nog wel echt mijn eigen 'schuld'.

Op naar dag 4....

Houd je ons ook op de hoogte van jouw ontwikkelingen Blizz?
WoBi

Berichtdoor blizz » za 28 apr 2018, 13:17

WoBi schreef:Houd je ons ook op de hoogte van jouw ontwikkelingen Blizz?

hahah ga ik doen, al zal het moeilijk worden aangezien ik een paar dagen alleen thuis ben.... ;)
blizz

Berichtdoor WoBi » za 28 apr 2018, 13:54

Dat maakt het wel lastiger ja...

Ook ik ben deze dagen wat vaker alleen omdat ik vrij ben tot volgende week donderdag en mijn vrouw werkt.

Succes met het uitstellen van masturberen Blizz!

Ik zit vanavond om 20:15 op 4 volledige dagen, had het vannacht weer behoorlijk moeilijk.
Nu de andere drie dagen nog...
WoBi

Berichtdoor blizz » za 28 apr 2018, 15:09

Prima, dan is mijn tijd ingegaan om 00:00 vannacht.
blizz

Berichtdoor bert100 » za 28 apr 2018, 15:55

De gedacht om te 'stoppen' heb ik ook al gehad , maar eens je de gewoonte het is het echt niet makkelijk;

Na een dag of 2 à 3 is de zin vaak te groot. ik masturbeer dus , afhankelijk hoe vaak men vrouw seks wil , 1 tot 3 maal per week.

De enige momenten dat het lukt om het langer uit te stellen is wanneer je dagen actief bezig bent, bijvoorbeeld afgelopen zomer tijdens een vijfdaagse fietsvakantie. Maar zodra weer thuis voelt het alsof je enkel nog achter je volle ballen en stijve pik loopt :D

Dus zodra ik de kans had stond er een leuk filmpje op en heb ik me bevredigd. Tot 3 maal toe die dag. Het eerste orgasme voelde niet geweldig omdat de drang te groot was. Het was ook niet mogelijk om te edgen of mezelf onder controle te houden. Het zaad liep na enkele trekken meteen eruit en ik kon niet tegenhouden dat men pik begin te pompen en te spuiten. Dat was met weinig genot;
2 uurtjes later zat ik opnieuw te masturberen en dit keer kon ik er echt van genieten. En er volgde later die dag nog een derde sessie. Pas dan had ik het gevoel bevredigd te zijn. En ja het was telkens met prono: eerst op ene lekkere babe, dan op een masturberende man en dan weer op een koppeltje vrouwen.

Btw vrouwtje was niet thus de eerste 3 dagen dat ik terug was van het fietsen.

Dus ik vond niet echt een fijne ervaring alles bij elkaar
Klaarkomen vind ik gewoon veel fijner als er regelmatig in zit. Vandaar als de seks met de partner er niet is ik regelmatig masturbeer en geen zin heb om het mer dan 3 dagen in te houden of uit te stellen.
bert100

Berichtdoor bicase » za 28 apr 2018, 20:24

Jeugdkampen als leider, ik vermoed dat je het over scouting kampen hebt?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ondanks dat ik nooit op scouting heb gezeten, de hele dag buiten en actief, dan heb je eenmaal in bed alleen nog maar bij slapen.

De grootste jeugdbeweging van Vlaanderen is niet de scouts, alhoewel wij die ook hebben, maar de Chiro. Tot u spreekt een oud chiroleider die even de puntjes op de i zet. ;) . Waar het verschil ligt? Eigenlijk denken de scouts dat wij niet kunnen sjorren en denken de chiroleiders dat scouts geen spelen kunnen verzinnen, wat beiden een misvatting is. :lol:

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor WoBi » za 28 apr 2018, 21:32

@Bicase; duidelijk.

@Bert; wat een mooi uitgebreid verslag van jouw ervaring.
Je bent overigens de tweede die opmerkt dat het na wat langere tijd uiteindelijk een orgasme hebben wat pijnlijk en verre van hoe het normaal voelt kan zijn.

Afgelopen dinsdag kwam ik dus klaar door de massage straal zonder hulp van mijn hand, ook toen was het gevoel dat vooral mijn zich ophopende sperma er uit moest.

Dat is wel een voordeel van bi zijn, als ik naar seks filmpjes kijk dan is dat de laatste tijd ook vaak een masturberende man, daar kan ik mits het een jonge man is met een slank figuur en heerlijke piemel naar mijn ideaal beeld echt enorm opgewonden van raken.
Maar inderdaad ook twee vrouwen samen of een vrouw die zichzelf verwend.

Na vijf dagen maar liefst drie keer... dan zat je echt wel overvol seksuele energie zeg.
Ik kan de keren dat ik drie orgasmes had in 24 uur op één hand tellen , en dan meestal een paar uur ertussen.

Ondertussen ben ik de vier dagen voorbij, heb op dit moment ook echt nul komma nul behoefte, al weet ik dat het zomaar weer kan omslaan.
WoBi

Berichtdoor bert100 » zo 29 apr 2018, 09:57

Ik zat inderdaad vol seksuele energie na die vijf dagen sporten, heb ik wel vaker na het sporten.

Benieuwd hoe lang jij het nog vol houd...
Het douchemoment is inderdaad een moeilijke. Dat had mij na die periode ook over de grens getrokken..
bert100

Berichtdoor WoBi » zo 29 apr 2018, 10:13

Inmiddels vanochtend een orgasme gehad, bij het in bed na wakker worden vrijen met mijn vrouw begon ze me met haar handen te verwennen en even later met haar mond, ik kon het op een gegeven moment niet laten daar wat bij te helpen en kwam redelijk snel daarna klaar.

Het orgasme voelde zoals ik gewend ben, niet heftiger oid.
Hoewel seks met mijn partner buiten de regels valt voor mijzelf heb ik 'technisch' gezien gemasturbeerd dus is de teller weer gereset.

Helemaal niet erg, ik zat nu op ruim vier dagen, dat was al meer dan vorige keer.
Hoewel ik de uitdaging best serieus neem gang ik er ook weer niet al te veel gewicht aan, al helemaal niet in samenzijn met mijn vrouw.
WoBi

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit