Masturberen uitstellen. (M/V)

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Masturberen uitstellen. (M/V)

Berichtdoor WoBi » za 05 mei 2018, 14:06

Dag 6;

Vannacht een keer met een erectie en wat opgewonden wakker geworden, vanochtend ook weer en toen wat meer opgewonden dus de keuze gemaakt er snel uit te gaan.

Straks lekker buiten in de zon zitten wat er denk ik vanavond of vannacht wel voor gaat zorgen dat ik het wat moeilijker zal gaan krijgen.

Ook zag ik vanochtend dat iets wat eigenlijk net te dik was voor voorvocht uit mijn eikel kwam toen ik er voor het plassen heel even in kneep, misschien probeert mijn lichaam zo van wat overtollig sperma af te komen?

Morgen is de week vol, al is mijn intentie om het nog wat langer vol te houden.
WoBi

Berichtdoor WoBi » zo 06 mei 2018, 14:20

Dag 7:

Gisteren middag lekker zitten/liggen zonnen, dat doe ik naakt waardoor ik me wat meer bewust ben van mijn lichaam.

Na het avondeten even gaan douchen waarbij ik het water zo koud heb gezet dat het nog net op een prettige manier vol te houden was, daarna mijn onderlijf en vooral piemel en ballen afgespoeld voor 5 minuten met koud water.

Op zich niet een bepaald prettig gevoel maar merkte nog steeds goed dat ik zeker na zo'n middag zonnen aan seksuele energie in mijn lijf heb zitten, het insmeren met een crème voor na het zonnen hielp daar niet echt bij, zeker niet toen ik mijn mannelijke delen daarbij ook even insmeerde.
Meteen een keiharde erectie waar ik nog maar net vanaf kon blijven.

Nu zou ik kunnen zeggen; uitdaging voltooid en morgen weer genieten van een heerlijk orgasme.
Toch wil ik het nog langer volhouden, ik zie wel hoe lang nog.

Ik houd jullie op de hoogte.
WoBi

Berichtdoor bert100 » zo 06 mei 2018, 14:42

Het wordt spannend, ben benieuwd, want het is weer een heerlijke warme dag vandaag.....
bert100

Berichtdoor erix69 » zo 06 mei 2018, 19:16

Ik was deze site ook weer even uit het oog verloren, maar heb nog steeds regelmatig bi-seksuele ervaringen.

Oh wat een leuk topic... mij niet geheel onbekend, alleen nog wat specifieker: af en toe date ik met een bi-stel, zij vinden het reuze spannend als ik extra veel spuit tijdens onze ontmoeting.
Dus vragen ze mij om een week of 10 dagen voorafgaande aan de date niet klaar te komen, zij zijn er vast van overtuigd dat ik dan meer spuit.
Zelf heb ik soms mijn twijfels hierover, maar wie weet.

Ik masturbeer dus wel in die periode, maar klaarkomen is dus taboe, valt vaak niet mee moet ik zeggen. Ik heb wel eens gelezen dat je zaad(of vocht) aanmaakt als je masturbeert, dus ik masturbeer wel dagelijks even met het idee mijn zaadproductie op peil te houden.

Maar of ik bij zo'n date nu altijd meer spuit... soms hebben we een enorm intense en opwindende date, en stel ik het klaarkomen lang uit... en als ik dan kom lijkt het wel wat meer...maar soms kom ik in het begin vrij snel..en lijkt het niet zo veel.
Ik weet wel zeker als ik op een avond 2x klaarkom, het de 2e keer altijd minder is.

De behoefte om meer te masturberen bij warm weer herken ik wel, draag vaak jeans zonder slip, raak dan sowieso fysiek door het gevoel van de 'schurende' stof aan mijn penis sneller opgewonden.
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor WoBi » zo 06 mei 2018, 20:46

Bedankt voor jouw uitgebreide reactie Erix69!

Net als jij denk ik niet dat je per definitie meer spuit als je een periode niet masturbeert.
De opwinding doet inderdaad meer denk ik ook, en wellicht tijdens de seks het orgasme uitstellen (edgen)

Wat leuk dat jij af en toe omgang hebt op die manier met een bi-stel.
Begrijp ik dan goed dat beiden bi zijn?

Ik denk dat veel mannen en wellicht ook vrouwen wel wat makkelijker opgewonden raken na een dag naakt te zijn geweest, en dan vooral als je lekker hebt liggen zonnen.

Het dragen van een broek zonder onderbroek komt me bekend voor.
Al doe ik dat meestal alleen in de zomer in korte broeken.
Dan ben je je inderdaad veel meer bewust van je mannelijke delen omdat je ze veel beter voelt.

On topic;

Net weer fris gedoucht en 5 minuten lang met koud water mijn 'onderkant' afgespoeld.
Daarbij had ik veel minder last van opwinding dan gisteren.

Al zonnende kreeg ik vandaag wel een erectie door iets te lezen wat me prikkelde.
WoBi

Berichtdoor WoBi » ma 07 mei 2018, 13:21

Dag 8;

Vannacht werd ik echt enorm geil wakker, moest heel nodig plassen en had een behoorlijke drang tegelijk om te masturberen..
Dat heb ik ook heel even gedaan maar wist nog ruim op tijd te stoppen.
Door het heel nodig moeten plassen en de opwinding liep er toen ik stopte met masturberen een beetje over mijn buik, kon nog net snel naar de wc komen....

Vanochtend ook weer een erectie die ik genegeerd heb en er gelijk uit ben gegaan, zo heb je ook veel meer aan de dag (vrij vandaag)
Nu net als gisteren aan het genieten van de ☀️
WoBi

Berichtdoor WoBi » di 08 mei 2018, 11:49

Dag 9:

Na een heerlijke dag zonnen bij het douchen weer 5 minuten de koude straal uit de douchekop gebruikt om van onderen af te koelen.
Meestal wordt mijn piemel dan juist kleiner en krimpt mijn balzak ook behoorlijk (ballen echt strak tegen mijn onderbuik)
Dit keer echter kreeg ik een halve erectie, dat zegt denk ik wel genoeg over hoeveel testosteron ik inmiddels heb opgebouwd in mijn lichaam...

Afgelopen nacht maar moeilijk in slaap kunnen vallen en werd 's nachts enorm opgewonden wakker, ik hoopte dat ik een natte droom zou krijgen of nog wakker liggende met mijn piemel een beetje wrijvend tegen het matras een orgasme.

Dat gebeurde helaas niet, wel kwam er bij het plassen daarna een beetje sperma uit als eerste.

Ik weet echt niet hoe lang ik het nog vol ga houden omdat het me soms ook belemmerd om helder en over andere dingen na te denken.

Daarnaast heb ik op dit moment ook weer pijn in mijn ballen.
WoBi

Berichtdoor erix69 » di 08 mei 2018, 13:03

Dank voor je aardige reactie WoBi.

Welnu bij dit stel wat het fijn vind dat ik extra veel spuit is alleen de man bi, maar zij vind het supergeil als wij mannen elkaar b.v. pijpen.
Maar ik heb ook contact met een stel waar beide n bi zijn.

Wat leuk dat je ons zo van dag tot dag op de hoogte houd..als ik je perikelen zo lees, lijkt het me een pittige opgave, ik zou het geloof ik zwaarder vinden als een week niet klaarkomen.
Ja ken het maar al te goed dat je midden in de nacht wakker wordt om te plassen, als je daarna weer in bed ligt slaat de geilheid toe...
Bewonder je wilskracht, ben benieuwd hoe het verder gaat!
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor WoBi » di 08 mei 2018, 15:19

Graag gedaan en welgemeend Erix69;

Leuk dat je wat herkenning vindt in mijn verhaal.

Het kan zomaar vannacht over zijn, afgelopen nacht was door het uit geilheid slecht kunnen slapen eigenlijk veel te kort.
Morgen gaan we samen op pad dus dan moet ik wel fit zijn.
Ik heb mijn vrouw al gevraagd me te verwennen als ik vannacht weer zo bloedgeil ben.

Dan heb ik wel weer een orgasme gehad maar in ieder geval niet met mijn eigen hand, dat vind ik één van de belangrijkste dingen aan het uitstellen van masturberen.
WoBi

Berichtdoor WoBi » wo 09 mei 2018, 15:35

Vannacht goed geslapen, vanochtend veel zin om te masturberen en heb dat nu ook gedaan.

Met name ook omdat ik al ruim over mijn uitdaging periode heen was, en zo langzamerhand steeds meer negatieve effecten merkte waaronder een steeds vaker soort sluimerende geilheid en pijn in mijn ballen.

Een op periode van 5-7 dagen is nog goed te doen en ga dat denk ik wel vaker herhalen, en dan vooral ook klaarkomen door de hand van mijn vrouw of de douchekop.
WoBi

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit