Trio's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Trio's

Berichtdoor edcar » za 07 sep 2013, 23:06

bihappystel schreef:Ook mijn vrouw en ik hebben al enige M/M/V trio's gehad. Vooral mijn vrouw wordt erg opgewonden als ze 2 Bi mannen bezig ziet met elkaar. (Ja ook haar eigen mannetje) Het probleem waar wij tegen aan lopen is dat wij geregeld naar sexcinema's gaan en parenclubs. Doorgaans daar vrij veel mannen rondlopen . Die al opstijgen zodra ze een M/V stel zien binnenkomen. Hierdoor komen wij niet graag in dit soort gelegenheden. Zo een polonaise maakt ons altijd weer ondeugend. Zodat wij vaak gewoon lekker gaan zitten/ liggen zonder dat er iets gebeurd . Je ziet dan vanuit je ooghoeken deze mannen staan. Zielig aan hun pieleke trekkend. met priemende oogjes op ons gericht. Vaak hebben we dan alleen al veel pret. Vooral wanneer de heren gedesilusioneerd de zaal verlaten. Doordat wij open en eerlijk in onze relatie zijn kunnen we ook over onze sexualiteit praten. Toch valt het ons op dat er over het algemeen Bi vrouwen te vinden zijn . Waar je kijkt en zoekt. Ook in clubs en cinema's . Contact advertenties hebben ook weinig respons. Enkel reacties van eenzame mannen die hun vrouw besodemieteren. Het zou zo leuk zijn om eens spontaan in contact te komen met gelijkgestemde mensen die daar hetzelfde als ons over denken .

Eerlijk gezegd vermijden wij juist dat "soort" van parenclubs ... Het liefst gaan wij naar een club die louter en alleen stellen binnen laat of een club waar de verhouding van single man beperkt is...... Ben het wel met je eens dat het lijkt alsof iedere vrouw biseksueel is maar het op mannen gebied zeer weinig voorkomt en inderdaad ben ik ook er maar verdomd weinig tegengekomen.

Maar wij gaan ook niet "bewust" naar een club om seks te hebben met andere..... Voor ons is het een( erotisch ) avondje uit waar wij openlijk kunnen praten met gelijkgestemde mensen zoals wij maar natuurlijk ook over andere alledaagse dingen,de sfeer die er hangt is voor ons al garantie genoeg dat wij later op de avond geweldige seks hebben met elkaar...... Natuurlijk staan wij open voor flirten en meer maar dan moet er wel een goede klik zijn..... En natuurlijk willen het stel ook beter leren kennen.

Via de contact advertentie's doen wij niks en hebben er ook meer slechte dan goede reactie's van gehoord.... Vaak is de man in kwestie niet eens Bi en heeft hij meer aandacht voor de vrouw als de man is een vaak gehoorde ..... Dus zeker niet ons "ding" [b]
[/b]
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor bihappystel » zo 08 sep 2013, 02:50

Beste Edcar

Heel herkenbaar. Veel mannen hebben plotseling geen problemen meer met Bi zijn. Vooral in dit soort situaties. Mijn vrouw blokkeert...voelt zich niet prettig...en jawel....de sfeer is meteen verziekt. Waardoor het voor ons nog enkel rest om de kleren weer aan te trekken. Jammer genoeg. In onze relatie is er dan ook 1 ongschreven regel..De vrouw bepaalt. Ik vindt het niet erg die touwtjes uit handen te geven. Gedeeld genieten....is dubbel genieten...
bihappystel

Berichtdoor edcar » zo 08 sep 2013, 23:48

:mrgreen: Nou die "ongeschreven-regel" hebben wij ook en ik geloof dat de "meeste" swingers die ook wel zullen hebben ... Tenslotte speelt de vrouw de "Hoofdrol" in een club dus ook begrijpelijk dat zij bepaalt....... En je zal wel dom zijn om die te breken ;)

Zeker in het "spel" van trio moet er wel duidelijkheid zijn,mijn "eerste" partnerruil werd ook onverwacht mijn eerste trio M,M,V :? en mag ook eerlijk zijn niet eens een heel prettige,terwijl wij onze "eerste" date hadden kwam er bij mij en die andere vrouw nog een man "meespelen" ... Die vrouw vond het niet zo erg maar ik had er wat meer moeite mee ..... Het was voor mij niet prettig omdat mijn meissie langs mij lag maar het was vooral niet prettig omdat hij is "opdrong" en ik niet wist wat ik aan hem had..... Later hebben wij het nogmaals gedaan maar dan zonder die man erbij en dat beviel mij toen een heel stuk beter......... Het was anders geweest als die man van te voren netjes had gevraagd mee te willen doen ( zeker en vooral omdat hij wist dat wij nieuw waren binnen de swingwereld )... Dan had ik netjes kunnen passen ... in een later stadium nu wij "ervaren" zijn zal ik verder op het "onderwerp" door kunnen gaan en doorvragen wat hij van het "trio verwacht" ? .........( Een "spontaan" trio ( ongeacht welke sekse ;) ) is natuurlijk spannend en geil en het spel zal bepalen welke richting het opgaat ( Bi of gewoon hetero ) maar zal bijna nooit die tegenvallen ) ..........Kijk indien hij aangeeft bi te zijn wil ik wel een klik met hem hebben , en indien hij puur voor de vrouw gaat wil ik dat natuurlijk ook heel graag weten ....... En zeker nu wij "ervaren" zijn weten wij ook dat je gewoon nee moet zeggen hoe simpel was het geweest....

Mijn vrouw wil dolgraag een "trio" maar dan een hetero trio M,M,V dus de volle aandacht voor haar :mrgreen: ..... Begrijpelijk want ons laatste trio was een hetero trio V,V,M ........ Ik heb liever een M,M,V trio nu in bi-vorm maar dan wel een waarin de vrouw ook de volle aandacht krijgt zodat we beide fun hebben :twisted:

Maar blijf er bij dat ondanks trio's heerlijk zijn ik liever ga voor kwartet :P ........ Op die manier geniet je met zijn vieren van elkaar en vind het heerlijk en een kick als ik zie dat mijn meissie geniet van een ander ongeacht de sekse ,want zij weet dat ik er van geniet en dat doet zij ook andersom.... En vooral als die ander ook geil wordt van mijn vrouwtje kan mij behoorlijk opwinden ... Dat werkt in clubs dus ook,en dat begint al als mannen ( en vrouwen ) over mijn vrouwtje haar billen wrijven ( bewust en "per ongeluk" :roll: )

Misschien voor jullie een goede "tip" om eens goed op de site te lezen wat hun "deur-beleid" is .... Vele hebben een "agenda" waarop staat om wat voor soort avond het gaat ..... Ook kun je bij de "huisregels" lezen op welke avonden het strikt alleen voor "paren" is , indien singles welkom zijn nog even doorlezen of ze ook een "stop" ervoor hebben ( dit om de verhouding van bv 4 paren 1 single heer om weinig last te ondervinden van single-mannen ) ......Voor wij een club bezoeken doen wij zoveel mogelijk ons "huiswerk" ( bezoeken de site,vragen het aan mede-swingers,en zoeken zoveel mogelijk naar reactie's van de club ) ...... Wij houden van erotisch ontspannen sfeer maar ook huiselijk gezellig om er maar een paar te noemen,tot nu toe is dat redelijk gelukt 1X hebben wij een club bezocht met een iets ander "deur-beleid" ( dus single man was welkom net als single vrouw maar hielden wel de verhouding in de gaten ) ...... Ondanks dat wij een goede avond hadden werden wij goed in de gaten gehouden door de single mannen en zagen wij ook dat bij iedere "activiteit" diezelfde mannen erachteraan gingen en ook op het moment dat wij richting "kleed-ruimte" gingen werden wij "gevolgd" door enkele van hen.

Dus doe je huiswerk dan weet je wat voor soort vlees je in de kuip hebt ;) ...... En tja wat betreft( echte ) biseksuele mannen in een club is zoeken naar een speld in een hooiberg :? ..... Al weet ik zeker dat er heus wel meer rond lopen maar er niet voor uit durven te komen dat ze het zijn :shock:

bihappystel schreef:Beste Edcar

Heel herkenbaar. Veel mannen hebben plotseling geen problemen meer met Bi zijn. Vooral in dit soort situaties. Mijn vrouw blokkeert...voelt zich niet prettig...en jawel....de sfeer is meteen verziekt. Waardoor het voor ons nog enkel rest om de kleren weer aan te trekken. Jammer genoeg. In onze relatie is er dan ook 1 ongschreven regel..De vrouw bepaalt. Ik vindt het niet erg die touwtjes uit handen te geven. Gedeeld genieten....is dubbel genieten...
edcar

Berichtdoor Bi-Lisse » wo 18 sep 2013, 12:18

hallo.
ik heb alleen nog trio's gedaan met 2 mannen.
daar heb ik van genoten maar zou toch ook wel eens een trio willen met een man en een vrouw of 2 vrouwen.
nu maar hopen dat het er ooit van komt.
Bi-Lisse

Berichtdoor Erik » di 01 okt 2013, 20:58

bihappystel schreef:Ook mijn vrouw en ik hebben al enige M/M/V trio's gehad. Vooral mijn vrouw wordt erg opgewonden als ze 2 Bi mannen bezig ziet met elkaar. (Ja ook haar eigen mannetje) Het probleem waar wij tegen aan lopen is dat wij geregeld naar sexcinema's gaan en parenclubs. Doorgaans daar vrij veel mannen rondlopen . Die al opstijgen zodra ze een M/V stel zien binnenkomen. Hierdoor komen wij niet graag in dit soort gelegenheden. Zo een polonaise maakt ons altijd weer ondeugend. Zodat wij vaak gewoon lekker gaan zitten/ liggen zonder dat er iets gebeurd . Je ziet dan vanuit je ooghoeken deze mannen staan. Zielig aan hun pieleke trekkend. met priemende oogjes op ons gericht. Vaak hebben we dan alleen al veel pret. Vooral wanneer de heren gedesilusioneerd de zaal verlaten. Doordat wij open en eerlijk in onze relatie zijn kunnen we ook over onze sexualiteit praten. Toch valt het ons op dat er over het algemeen Bi vrouwen te vinden zijn . Waar je kijkt en zoekt. Ook in clubs en cinema's . Contact advertenties hebben ook weinig respons. Enkel reacties van eenzame mannen die hun vrouw besodemieteren. Het zou zo leuk zijn om eens spontaan in contact te komen met gelijkgestemde mensen die daar hetzelfde als ons over denken .

De reden dat ik als vrijgezel niet naar parenclubs ging was om twee redenen.
1. Je kan niet zien of de man ook bi is en vragen voelt ergens niet gepast.
2. Discriminatie in de vorm dat je meer intree moet betalen, ook als je samen met een stel binnen komt.
Mij lijkt een spontaan contact ook wenselijker. Om eerlijk te bekennen sta ik er nu anders in dan 20 jaar geleden een klein deel is door mijn huidige vriendin.
Erik

Berichtdoor bihappystel » di 01 okt 2013, 23:10

Wij hebben al verscheidene malen contact advertenties geplaatst. En inderddad als een Bi stel op zoek is naar een leuk en spannend contact. Dan valt het op hoeveel desperate mannen reageren. Die ineens willen uitvinden of ze wel Bi zijn. Dringen zich op om foto's meteen maar te sturen. Zo hebben wij laatst een ervaring gehad met een masseur. Welke Body 2 Body massage gaf aan dames. Leek ons een leuk idee. Dus wij afgesproken op een zandag avond. Mijn vrouw heeft heerlik genoten van de massage...Dat welk toegegeven. Maar meneer kreeg in 1 keer haast en wist niet hoe snel hij ons de deur uit moest werken. Wat schertst mijn verbazing dat 2 dagen later ik op de site kom waar wij deze man hadden gevonden. Hij had een advertententie geplaatst voor wederom Body 2 Body massage...Maar met een foto van mijn vrouw, waarbij men haar van welliswaar achter zag. Dus gelukkig haar gezicht niet geplaatst in beeld. Meneer bleek dus stiekem foto's te hebben gemaakt dmv een webcam die wij niet gezien hadden op dat moment.Ik heb deze man op niet mis te verstane wijze kenbaar gemaakt dat hij als de sodemieter deze foto moest verwijderen, Een prettig gevoel heeft dat niet bij ons achtergelaten. En zijn daarom ook uitermate voorzichtig geworden om al sowieso te daten met anderen. Hoe naief kan een mens zijn. Wel hebben we een hele leuke man een aantal maanden leren kennen waar wij met regelmaat langs gaan. En mijn vrouw en ik genieten iedere keer weer met hem. De wens van mijn vrouw om met een Bi vrouw samen iets te doen..is nog steeds na een enkele ervaring een grote wens. Maar ook dan is het nut van een contactadvertentie zetten...het zoeken naar een speld in een hooiberg.....
bihappystel

Berichtdoor edcar » wo 02 okt 2013, 23:23

Erik schreef:
bihappystel schreef:

De reden dat ik als vrijgezel niet naar parenclubs ging was om twee redenen.
1. Je kan niet zien of de man ook bi is en vragen voelt ergens niet gepast.
2. Discriminatie in de vorm dat je meer intree moet betalen, ook als je samen met een stel binnen komt.
Mij lijkt een spontaan contact ook wenselijker. Om eerlijk te bekennen sta ik er nu anders in dan 20 jaar geleden een klein deel is door mijn huidige vriendin.

[b]Je eerste reden ; Klopt je ziet het niet aan iemands ogen of hij ( zij ) biseksueel is , maar je kunt het toch gerust vragen en daar zal niemand raar van opkijken in een parenclub :mrgreen: ... Ik neem tenslotte aan dat jij een gesprek aangaat met de mensen :?: ..... Reden twee ; Ik zelf persoonlijk gezegd heb liever dat er geen single heren komen in een parenclub en kiezen daar ook bewust voor om een club te nemen waar alleen maar "stellen" naar binnen mag en vind het zeker geen discriminatie .... Tenslotte bezoek je een "Parenclub" en geen "Sexclub" ( sommige noemen het Parenclub en geven 100% seks garantie... Dit zijn ook seksclub's want hebben "betaalde" dames in dienst ! .... De echte "Swingers" vermijden ook dit soort van clubs ) .... Voor de prijs die je betaald heb je "kans" op seks ... Verder is de prijs incl drank en eten mag je gebruik maken van evt zwembad,sauna,whirlpool,masseur,etc .... Dat is altijd nog onder de prijs van wat je in een seksclub moet betalen ( en daarbij zijn de dames of heren niet bij inbegrepen vaak ) ............ Ben het wel met je eens dat als hij in bijzijn van bevriend stel "Vol" moet betalen voor de entree .... Iets "extra" oke :roll:

[b]
edcar

Berichtdoor MandyloveSven » do 08 mei 2014, 15:31

Hallo!

Mijn vriend en ik willen graag een trio doen met een meisje! Weten jullie toevallig een site waar k dat op kan vinden? Of is er misschien iemand van jullie geinterreesserd? :oops:
K hoor het graag!

Groetjes mandy
MandyloveSven

Berichtdoor Sven » ma 12 mei 2014, 20:41

Er zijn allemaal sites met bi in de naam: bi-man.nl, bi-vrouw.nl, bis-tel.nl, bilove.nl. Misschien zit daar iets tussen?
Wat grappig trouwens dat jouw vriend ook Sven heet! :)
Sven

Berichtdoor edcar » di 13 mei 2014, 16:39

MandyloveSven schreef:Hallo!

Mijn vriend en ik willen graag een trio doen met een meisje! Weten jullie toevallig een site waar k dat op kan vinden? Of is er misschien iemand van jullie geinterreesserd? :oops:
K hoor het graag!

Groetjes mandy

Beste Mandy ; Misschien wel zo beleeft/netjes als jij je eigen even voorstelt ;) .... Kan mij eigen heel goed voorstellen dat je vriend een trio wel ziet zitten want is tenslotte "de droom" van bijna iedere man. Echter in een echte Bi-trio komt de man vaak van een koude kermis thuis want hij verwacht zeker 75% aandacht van beide dames....... Een trio betekend ook van te voren goede afspraken maken samen en uiteraard deel je deze ook met de evt "bed dame" ....... Verder raad ik je aan deze site eens goed door te nemen :idea: .... En een kleine tip ; Misschien kun je een parenclub proberen :idea: Is een stuk veiliger als zomaar met iemand af te spreken.
edcar

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit