Tja ik ben het dus ook

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Tja ik ben het dus ook

Berichtdoor edcar » zo 31 jul 2011, 23:51

Over mijn Bi gevoelens ben ik zelf al uit sinds ik 15 ben......Ondanks heerlijk contact met een jongen wist ik ook zeker dat meiden/vrouwen ook mij voorkeur hadden.....De Bigevoelens zijn tijdens mijn vorig huwelijk ook wat ingedampt.....Maar ook dankzei dat huwelijk ook weer opgewekt.... :lol:

In mijn huidige relatie kan ik mezelf zijn mede ook omdat ook mijn meissie "Bischierig" is net als ik zelf,zeker omdat wij zelf "Swingers" zijn is het zeker voor mijn meissie makkelijk om een vrouw te vinden.
Helaas schijnt ook in "onze" wereld het moeilijk te zijn om een Bi-man te vinden,nog steeds is het voor veel mannen moeilijk om er voor uit te komen dat ze bi zijn.

Heb zelf een leuke gozer leren kennen die toevallig ook nog eens Bi is in dezelfde vorm als ik,leuk omdat het ook nog eens klikt maar lastig omdat zijn eigen vrouw heel veel moeite heeft met Bisexualiteit omdat zij een man ziet als concurent en het dus ook niet ( nog ) kan acepteren dat haar man af en toe ook zin heeft in een man inplaats van vrouw.
Mijn eigen meissie heb ik gezegd ( met toestemming van die knul ) hoe en wat maar krijg van haar geen toestemming om iets met hem te beginnen omdat zijn vrouw van niks weet.

Zeker de laatste 2 maanden zijn mijn gevoelens naar een man heel sterk en wil zeker naar lange tijd weer eens iets met een man proberen om te zien of ik er nog volledig open voor sta,omdat deze knul ook niet echt ervaring heeft leek hij mij zeer geschikt om weer eens wat te proberen mits hij dat ook zal willen,maar zonder toestemming doe ik niks en zal ik deze heerlijke flirt moeten laten varen terwijl ik het juist als een gouden kans zag.

Edwin ;)
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Keer terug naar Seksualiteit