ontmoetingen in het bos

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

ontmoetingen in het bos

Berichtdoor John James » wo 31 aug 2011, 09:56

Ik lees hier niets over ontmoetingen in het bos terwijl ik de indruk heb dat veel bi-mannen dat wel doen.
Voor mij is dat tot nu toe de enige ontmoetingsplek om mijn bi-gevoelens te uiten. Jammer vind ik daarbij dat de contacten zo vluchtig zijn. Even trekken en weer weg! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

John
John James

Re: ontmoetingen in het bos

Berichtdoor Luc » wo 31 aug 2011, 13:01

John James schreef:Ik lees hier niets over ontmoetingen in het bos terwijl ik de indruk heb dat veel bi-mannen dat wel doen.
Voor mij is dat tot nu toe de enige ontmoetingsplek om mijn bi-gevoelens te uiten. Jammer vind ik daarbij dat de contacten zo vluchtig zijn. Even trekken en weer weg! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

John

Ik heb zelf geen enkele ervaring met dat soort van ontmoetingen. Of het zou die ontmoeting met een lesbische vrouw moeten zijn, die me ooit eens het herentoilet van een theater in trok! :P

Vanuit het Landelijk Netwerk Biseksualiteit doen we wel ons best om die mannen te bereiken. Maar dat is niet altijd gemakkelijk. De meeste meeste van die mannen wil anoniem blijven, dus laat staan dat ze zich aansluiten bij een belangenorganisatie of naar de Holland BiCon komen. We hebben voor die groep mannen wel eens een weekend georganiseerd, waar ze seks, ook konden hebben, maar waar ze ook met elkaar konden praten over biseksualiteit en relaties. Met begeleiding van ons. Dat werkte eigenlijk wel heel goed! Zoiets is natuurlijk heel belangrijk, ze bevinden zich in een erg moeilijke positie, moeten het vaak in het geheim doen, zonder medeweten van hun partner. Daar zitten ook gezondheidsrisico's aan. Vanwege het gebrek aan openheid neemt men het vaak niet zo nauw met veilig vrijen.
Luc

Berichtdoor frans » wo 31 aug 2011, 20:34

Ik heb er geen ervaringen mee; ik vind het net iets te vluchtig. Nog afgezien van de stress van het ontdekt worden. En niet te vergeten de teken en andere enge beesten. Geef mij maar de sauna.
frans

Berichtdoor bi-tje » wo 31 aug 2011, 23:12

Ik vind het bos heerlijk om in te zijn en doorheen te wandelen. Maar nee, niet voor dit soort vluchtige verschijnselen. Mannen die dat met mij willen kunnen de boom in!
bi-tje

Berichtdoor Edwin » do 01 sep 2011, 17:14

Misschien kan het LNBi adverteren op http://www.banenoverzicht.net om die mannen te bereiken?

Ik ben wel eens met een vriend meegegaan naar zo'n ontmoetingsplek. Het was leuk om in de open lucht te vrijen, maar ik zou niet gauw op een wildvreemde afstemmen die net zo goed een potenrammer zou kunnen zijn. Ik ga ook liever naar de sauna.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor bi-tje » do 01 sep 2011, 18:37

bi-tje schreef:Ik vind het bos heerlijk om in te zijn en doorheen te wandelen. Maar nee, niet voor dit soort vluchtige verschijnselen. Mannen die dat met mij willen kunnen de boom in!

Verstopt privé openluchttheater lijkt me trouwens wel leuk maar heb dan liever een ticket voor de lange passievolle versie. ;)

Met een homobos heb ik een beetje een vervelende ervaring als kind. Het Kralingse bos in Rotterdam... Tja fiets je daar als onwetend bi-kind onder de vleugels van je vader waarin al dat soort dingen 'like hell' zijn en zie je daar ineens allemaal enge blote mannen staan...
bi-tje

Berichtdoor edcar » vr 02 sep 2011, 00:46

:D Moet gelijk denken aan een heerlijk weekend met mijn vriendin toen ( nu mijn meissie ;) ) ........Zij woonde toen nog in A'dam en zouden samen naar een treffen gaan,aangezien ik al jaren daar kwam wist ik natuurlijk de weg en zal dus even nmoeten wachten op haar op een afgesproken parkeerplaats.
Ik wist niet dat het buiten een "Carpool" plaats ook een "Homobos" was maar daar was ik naar 15 min al vlug achter,omdat het wat langer duurde stuurde ik haar een sms.....Bleek dat die muts gewoon door was gereden waar ze af moest slaan en was inmiddels al bijna in Eindhoven :o ..............Met andere woorden dat zal nog even duren voor ze bij mij zal zijn....ach had mijn caravan bij me dus heb ik het mezelf maar even makkelijk gemaakt op een tuinstoel ( tenslotte was het hoog zomer ) ...Het valt te raden dat nog geen 5 min op mijn stoel gezeten te hebben de eerste man zich "aanbood" en vroeg wat het koste om gepijpt te worden :? ......Ik sloeg hem nog net niet voor zijn bek maar verwees hem toch heel "vriendelijk" om te gaan............Oke geef toe ( achter af dan ) dat het misschien zeer "uitnodigend" eruit zag op die plaats,man stoel,caravan,homoplek maar toch.

Maar goed heb wel "meer" ervaringen met een homobos en allemaal niet plezierig te noemen,verder vind ik het als man zijnde niet echt een verstandige plaats om om te sex te hebben met andere mannen wat al gezegd is vanwege de "potenrammers" maar ook vanwege de reeds genoemde veilige sex want welke "enge" ziekte wil jij je vrouw geven ????? ......Er zijn genoeg middelen om "prive" sex te hebben met andere mannen zonder risico en in een ongedwongen respect volle omgeving ;)
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Bi-knuffel » vr 02 sep 2011, 00:48

w
Laatst bijgewerkt door Bi-knuffel op ma 12 jun 2017, 21:51, in totaal 1 keer bewerkt
Bi-knuffel

Berichtdoor mirjam1959 » vr 02 sep 2011, 08:09

Voor mij is het echt totaal onbegrijpelijk dat je seks zou willen hebben met iemand die je niet kent en waar je dus niets voor voelt... het lijkt me erg ongemakkelijk, wat zeg je in hemelsnaam tegen elkaar... :?
Nou ja, niet mijn ding, da's duidelijk.
mirjam1959

Berichtdoor bi-tje » vr 02 sep 2011, 10:59

Ik snap niet zo goed waarom dit type mannen zo oppervlakkig met mensen om kunnen gaan :? . Het bovenstaande verhaal van @Edcar slaat wel alles voor mij. Wat beweegt zo'n iemand?

Nouja, daar zullen ze hun redenen wel voor hebben. Ik heb denk ik een te te gevoelig en een te liefelijk zieltje om me hier in te kunnen leven.
bi-tje

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit