ontmoetingen in het bos

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: ontmoetingen in het bos

Berichtdoor Luc » vr 02 sep 2011, 11:41

mirjam1959 schreef:Voor mij is het echt totaal onbegrijpelijk dat je seks zou willen hebben met iemand die je niet kent en waar je dus niets voor voelt...

Ik denk dat het wel goed is om te proberen dat soort mannen te begrijpen. Zonder er enig moreel oordeel over te vellen, mensen kunnen omdat ze hun biseksuele gevoelens niet open kunnen uiten de enige mogelijkheid zien in het bezoeken van de baan.
En er zijn natuurlijk ook mannen die het gewoon spannend vinden om anonieme seks te hebben. En ook daar lijkt me niets op tegen.
Ik ken trouwens ook genoeg vrouwen die dat spannend vinden!
Luc

Berichtdoor Anne-Fleur » vr 02 sep 2011, 13:06

Ik vind het ook erg moeilijk voor te stellen waarom je als man in een vies, donker en afgelegen bos seks gaat hebben (vaak nog onveilig ook) met mannen die je totaal niet kent. Maar het gebeurt op grote schaal, dus die mensen zullen hun redenen hebben. En het lijkt me dan ook heel goed om ook te proberen die groep mensen wel te bereiken.

Sex in een bos is overigens maar oncomfortabel.
Anne-Fleur

Berichtdoor mirjam1959 » vr 02 sep 2011, 13:19

Dat er behoefte aan is blijkt uit de praktijk. Ik heb er geen moreel oordeel over, ik doe sowieso niet aan oordelen... kan het me alleen helemaal niet voorstellen wat er leuk of lekker aan is. Maar ja, dat kan ik me bij bungeejumpen en sprinkhanen eten ook niet voorstellen ;)
mirjam1959

Berichtdoor Bi-knuffel » za 03 sep 2011, 00:01

w
Laatst bijgewerkt door Bi-knuffel op ma 12 jun 2017, 22:13, in totaal 1 keer bewerkt
Bi-knuffel

Berichtdoor Khannea » za 03 sep 2011, 10:07

It's ok, but the guys who are in to that are horny and 95% totally not connecting on any level. I did darkrooms, and when I do that I get weird stares and they don't 'get' me. Nice place was this Rotterdam. Made a fairly nice connection with a guy, he banged me stoned. It was OK, but I want something far more engaged and connected.
Khannea

Berichtdoor Mr. Acapulco » vr 13 apr 2012, 12:52

Vroeger (met een jaar of 14) heb ik ook aan seks in het bos gedaan.
Vond het heerlijk om mij in de buitenlucht af te trekken.
Beetje 1 met de natuur zeg maar.
Maar toen ik dacht dat ik beschut zat heeft waarschijnlijk toch nog iemand mij gezien.
En neem van mij maar aan dat ik dat toen erg eng vond.
Bos trekt mij nu nog wel.
Het is die frisse buitenlucht maar als ik het nu in het bos zou doen zal ik wel een stuk plastic meenemen om op
te zitten/liggen ivm. enge beestjes.
Wanneer ik met iemand af zou spreken in het bos.
Zou ik die gene eerst goed moeten leren kennen.
Dus zou niet zomaar meteen een seks afspraak maken.
Mr. Acapulco

Berichtdoor Thongguy » wo 27 dec 2017, 11:06

Anne-Fleur schreef:Ik vind het ook erg moeilijk voor te stellen waarom je als man in een vies, donker en afgelegen bos seks gaat hebben (vaak nog onveilig ook) met mannen die je totaal niet kent. Maar het gebeurt op grote schaal, dus die mensen zullen hun redenen hebben. En het lijkt me dan ook heel goed om ook te proberen die groep mensen wel te bereiken.

Sex in een bos is overigens maar oncomfortabel.

Ik ben het volledig eens het het eerste deel. Je loopt toch een erg groot risico met op deze plaatsen (vaak onveilige?) seks te hebben met iemand die je niet of amper kent.
Dit vind ik helemaal niet opwindend en zou er zelf bang voor zijn, zowel omdat het niet safe is wat betreft het oplopen van een soa, maar ook omdat je niet weet wie
daar allemaal komt. Misschien raakt er op een moment iemand zijn controle wat kwijt en wil hij dingen die je zelf helemaal niet wil.
De hele sfeer hieromtrent trek me ook niet aan.

Sex in het bos, met iemand die je wel kent, vind ik dan wel weer erg spannend.
Het is sowieso erg opwindend om in openlucht seks te hebben, vind ik.
Als je voordien hebt afgesproken om in het bos of op een andere plek in openlucht seks te hebben
is de rit, fietstocht of wandeling naar die bewuste plek ook erg opwindend. Er ontstaat onderweg
al een (seksuele) spanning en die bouwt de ganse tijd op tot je uiteindelijk een geschikte plek hebt gevonden.
En dan komt hét moment waarvoor je naar die plek bent gekomen. Een mix van twijfel, spanning, gene en opwinding
gieren door je lichaam ...en uiteindelijk neemt opwinding je hersenen even over en ga je (ook letterlijk soms) door de knieën.
Dit moment is echt zalig. De twijfel en gêne zijn er nog steeds, maar je hebt dan toch doorgezet en bent overgegaan tot ...
Soms als je echt opgewonden en moedig bent heb je eerst al je kleren uitgetrokken en je zit nu helemaal naakt of met enkel
nog een onderbroekje aan bijv geknield voor je vriend en hebt hem dan toch in de mond genomen.
Je begint wat aarzelend, ook al is dit niet de eerste keer dat je dit bij hem doet en tegelijk denk
dat je betrapt gaat worden. Je hart klopt tot in je keel, je bent plots helemaal niet meer zo zeker van wat je hier
aan het doen bent en hebt spijt dat al je kleren wat verder op een hoopje liggen.
Als er nu iemand aankomt zit je hier mooi...je bent niet enkel een vriend aan het bevredigen, maar als je moet
stoppen en het op een lopen zetten ben je nog naakt ook ...wat zonet nog een opwindend gedachte was lijkt nu toch niet
zo een goed idee!
Net op het moment dat de twijfel het weer aan het overnemen is maakt de nodige geilheid toch dat je toch weer verder doet.
Je wil niet echt betrapt worden, maar de onzekerheid hierover maakt het wel erg spannend.
Misschien wil je dus ergens stiekem wel dat er iemand toekijkt, zonder je dit weet zonder dat je hem ziet,
geniet hij van wat jij daar aan het doen bent, net zoals je vriend geniet van wat je bij hem doet.
Ook het wat oncomfortabele zorgt voor extra spanning en opwinding.
Midden in een bos of elders in openlucht, een omgeving die zich er normaal niet toe leent,
toch een vriend of vriendin verwennen is echt wel erg opwindend om te doen.

Wil je echt niet betrapt worden of zeker zijn dat je niet ongewild aanstoot geeft aan anderen die
dit echt niet willen zien, kan je ook iemand meenemen om op uitkijk te staan.
Ja, dit is ook wel wat fout, maar tegelijk maakt dit het best leuk, toch nog steeds spannend
en erg opwindend om toch te doen.
Nadien is dit, vind ik, wel wat onwennig. Die derde persoon die mee was weet niet alleen
wat je daar in het bos hebt gedaan, en heeft dit wellicht ook gezien.
Wat voordien net erg opwindend leek,is nadien wel wat genant.
Er is een zeker spanning en onwennigheid die eens je niet meer samen bent
opnieuw opwinding word. Je bent tegelijk wat beschaamd om wat je hebt gedaan
in bijzijn van die uitkijk-vriend, maar tegelijk vind je dit ook erg opwindend.
Als je dan terug denkt aan wat je daar in het bos hebt gedaan komt het schaamrood op je wangen,
maar ook rode oortjes door de opwinding...die ervoor zorgt dat je dit toch nog eens wil doen :oops:
Laatst bijgewerkt door Thongguy op wo 27 dec 2017, 20:19, in totaal 2 keer bewerkt
Thongguy

Berichtdoor erwin » wo 27 dec 2017, 14:53

Klinkt zo toch wel spannend en alsof je al heel wat ervaring hebt opgedaan zo in het bos :).
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Thongguy » zo 07 jan 2018, 18:32

erwin schreef:Klinkt zo toch wel spannend en alsof je al heel wat ervaring hebt opgedaan zo in het bos :).

Laat ik het zo stellen:

ik hou van de gezonde buitenlucht.
Thongguy

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit