Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Anal play

Berichtdoor Khannea » vr 02 sep 2011, 21:08

I am *crazy* about anal play. Drives me up the wall with lust. Anyone else here into that?
Khannea

Re: Anal play

Berichtdoor Tamara » zo 04 sep 2011, 14:21

Jaaaaaaaaaaaa! Anale sex is supergeil en fijn en prrr! Zowel om bij anderen te doen, als om te ontvangen. Ik vind het ook jammer dat er vaak een beetje een taboe omheen hangt ofzo. Of dat mensen zoiets hebben van 'ik wil mijn piemel er wel inhangen, maar daar houdt het mee op'. Ik vind het ook fijn om anaal te vingeren, evt prostaatmassage te geven als het een man is, anaal gevingerd te worden, anaal likken/rimmen zowel doen als ondergaan, en in mijn kont geneukt worden is ook fijn! Anaal neuken is voor mij minder leuk, voellikniksvan :( Maar ik kan dan wel genieten van het idee en hoe mijn partner erop reageert.
Tamara

Berichtdoor bimoto » do 15 dec 2011, 20:36

hai

Ja heerlijk om te ondergaan , ga inderdaad door de muur dan mm, is mijn persoonlijke favoriet moet ik wel zeggen , zelf pijp ik liever en lig graag bij iemand in zijn of haar armen .
bimoto

Berichtdoor casualboy » zo 08 jul 2012, 20:36

Ik vindt het heerlijk om anaal verwend te worden. dit mag met een lekkere pik zijn of met een geile toy.
Ik heb een collectie jellie dildo's die regelmatig mee onder de douche gaan om mezelf lekker te verwennen. Ik spoel mezelf ook vaak van binnen zodat er geen poep aan zit tijdens het penetreren
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dit vies vinden. gewoon heel rustig beginnen en steeds iets verder en iet groters erin, vooral icm glijmiddel.
Zo was ik een half jaar geleden nog top, maar na veel "gedoucht" te hebben en vooral na veel penetraties met dildo's ben ik nu e een bottom of versa boy. Op de onderstaande foto's onze dildo's. De rechter en de linker zijn mijn favorieten.

Afbeelding
Sex sex & more sex...Yamm
casualboy

Berichtdoor hague » vr 10 aug 2012, 23:43

hallo

ik merk als hetero al aantal jaren dat ik anal ook lekker vindt

vooral tijdens het klaarkomen voelt dit erg goed

zou ook nog wel ns een prostaat massage willen meemaken schijnt fantastisch te zijn

ik heb 2 vibrators en op 1 kan ik een dunnere rubber accessoire doen die ook geribbeld is dat is heerlijk

ik zal ook een stuk elders schrijven over bi gevoelens
heb de laatste maanden eigenlijk het gevoel dat ik weleens een andere penis zou willen verwennen oraal en anaal
ik weet echter dat ik toch echt op mooie liefst jonge haha vrouwen val met mooie borsten en niet te mager...
anale seks vind ik heerlijk met n vrouw,,

Ik las ook het stuk van iemand die in voorburg/leidschendam woont da s bij mij in de buurt toevallig, ik begrijp die gevoelens zeker

groeten hague
hague

Berichtdoor Michel1 » zo 14 okt 2012, 13:23

Hallo,

Heerlijk en ik sluit mij helemaal aan bij Tamara ... met het verschil dat ik het wel voel (en lekker vind) als ik iemand anaal neuk. (niet lullig bedoelt) :roll:
Geneukt worden door vrouw of man is lekker maar er wordt soms wel raar op gereageerd als je als man dit wil/lekker vindt.
Vingeren is wel wat normaler maar rimmen is lastig en ook zeker niet zonder risico bij vreemden.

Een prostaat massage staat ook op mijn verlanglijstje ..
Michel1

Berichtdoor Denmb » wo 17 okt 2012, 13:07

Anale sex is zeker heel geil en lekker. Vind het heerlijk anaal geneukt te worden! Helaas zijn er maar weinig vrouwen die een man anaal willen verwennen met bijv vingeren...
Denmb

Berichtdoor HankW » wo 17 okt 2012, 15:03

Denmb schreef:Anale sex is zeker heel geil en lekker. Vind het heerlijk anaal geneukt te worden! Helaas zijn er maar weinig vrouwen die een man anaal willen verwennen met bijv vingeren...

Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Uit m'n eigen ervaring leer ik dat er toch een redelijk aantal vrouwen is dat er zelf over begint of zelfs het voortouw neemt. Wat dan weer op mij het effect heeft dat mijn bisexuele gevoelens opwellen. ;)
HankW

Berichtdoor jakob » di 23 okt 2012, 22:29

Anal play vind ik heerlijk. Je moet er helemaal de tijd voor nemen, ik vind het uitermate opwindend.
jakob

Berichtdoor Bi-knuffel » vr 26 okt 2012, 00:05

w
Laatst bijgewerkt door Bi-knuffel op ma 12 jun 2017, 21:43, in totaal 1 keer bewerkt
Bi-knuffel

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit