Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor DieRare » za 26 aug 2017, 22:14

Jazeker. Ik probeer wel uit en vindt dit heerlijk. Vingers, kaars, komkommer, ja lekker. Maar hoop toch nog eens door een Penis gepenetreerd te worden.
DieRare

Berichtdoor Vreemde Eend » zo 05 nov 2017, 17:28

Dat klinkt herkenbaar @DieRare ;)
Leef bij de dag, het kan elke dag je laatste zijn...
Vreemde Eend

Berichtdoor bert100 » ma 06 nov 2017, 19:03

Vreemde Eend schreef:Dat klinkt herkenbaar @DieRare ;)

inderdaad, het verlanen naar dieechte penis....
Voorlopig det de dildo zen werk :D
bert100

Berichtdoor Vreemde Eend » do 09 nov 2017, 12:21

Ik heb net een prostaat massage apparaat besteld, eens kijken hoe dat bevalt...
Leef bij de dag, het kan elke dag je laatste zijn...
Vreemde Eend

Berichtdoor blizz » ma 20 nov 2017, 21:07

Vreemde Eend schreef:Ik heb net een prostaat massage apparaat besteld, eens kijken hoe dat bevalt...

ik ben erg benieuwd naar je ervaring ermee ;)
blizz

Berichtdoor Thongguy » wo 27 dec 2017, 20:08

DieRare schreef:Jazeker. Ik probeer wel uit en vindt dit heerlijk. Vingers, kaars, komkommer, ja lekker. Maar hoop toch nog eens door een Penis gepenetreerd te worden.

experimenteren is leuk, maar je moet toch wel oppassen waarmee je dit doet.
Kaarsen anaal inbrengen is geen goed idee...ze kunnen snel breken en dit is niet goed!

Maar ik begrijp dit wel hoor. Ik heb ooit ook wat zitten experimenteren, op momenten dat ik geen toys had.
Laatst bijgewerkt door Thongguy op do 28 dec 2017, 09:28, in totaal 1 keer bewerkt
Thongguy

Berichtdoor blizz » wo 27 dec 2017, 20:22

dingen die "afbreken" tijdens de penetratie doet mij altijd denken aan het filmpje "one man one jar" of hoe ie ook wel genoemd word "the jar squatter" (en nee..... niet kijken als je een zwakke maag hebt)
blizz

Berichtdoor Jurg » di 16 jan 2018, 16:40

Ik heb al diverse leuke dingen gekocht bij CLD de laatste jaren, omdat ik anale seks altijd al lekker vond. Zeker gevingerd worden vind ik erg plezierig. Ik vind het bespelen van de anus nog lekkerder dan een prostaat massage. Ook draag ik wel eens een buttplug. Mijn vrouw weet dat dan en dat is dan wel weer opwindende gedachte als we ergens samen zijn. Ik steek er geen risicovolle dingen in, vandaar de toys. Met een prima toyreiniger prima spelen. Jezelf even spoelen voordat het seksspel gaat starten beveel ik ook iedereen aan.
Jurg

Berichtdoor BiHerry » za 24 feb 2018, 21:49

Ik vind anal play fantastisch!! Het geeft mij een heerlijk gevoel en ik kom er veel krachtiger op klaar. Het ondeugende karakter van anaal spreekt mij ook erg aan. Wel goed spoelen om geen rommeltje te krijgen... Als je een paar uurtjes van tevoren maatregelen treft, gaat het vrijwel atijd goed.

Ik heb veel anale speeltjes gekocht die na kort gebruik toch niet goed bevielen. Meestal bracht het niet het effect wat ik er van verwachtte en soms bleek een speeltje niet lekker in het gebruik. Sommige buttplugs hebben een te korte hals tot de eindstop. Daardoor zit het ding te strak, of dreigt zelfs alsnog naar binnen te schieten :oops: Onlangs had ik er nog zo eentje die door een te kleine en te flexibele eindbeveiliging toch naar binnen dreigde te floppen :x Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar met een ultieme tegenbeweging (persen en terugtrekpogingen met mijn vingertoppen) lukte het om het kreng niet letterlijk definitief " in de analen" te laten verdwijnen :mrgreen:
Pfffff, je zal maar met een buttplug op eerste hulp terecht komen... moet er niet aan denken...

Anaal neuken vind ik fantastisch. Zelf anaal geneukt worden staat vet bovenaan op mijn wishlist.
Laatst bijgewerkt door BiHerry op di 27 feb 2018, 08:15, in totaal 3 keer bewerkt
BiHerry

Berichtdoor Jurg » zo 25 feb 2018, 15:22

Het lijkt wel of ik een post van mijzelf lees :D

Behalve het anaal neuken. Ik hou verder alleen de speeltjes die lekker bevallen. Ik heb een grotet, maar heerlijk stalen dildo met een fors gewicht en juist daardoor is hij erg lekker!

Echt anaal neuken en geneujt worden is nog een wens !
Jurg

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit