Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor bi-tje » di 30 okt 2012, 00:57

Bi-knuffel schreef:anale massage tijdens de Holland BiCon.

:shock:

Ik heb zoiets een keer tijdens Spuiten&Slikken gezien. Prostaat massage! Gewoon iemand die dit als beroep deed. Zijn klanten zijn veelal getrouwde hetero mannen.
bi-tje

Berichtdoor metroman » vr 02 nov 2012, 14:46

Anale massage. Ik dacht dat iedereen dat wel eens/vaak deed. Ik weet niet beter vanaf dat ik voor het eerst sexueel actief was (13 jaar). Soms doe ik het zelfs onbewust als ik tv zit te kijken of net in bed lig. Soms heb ik opeens spontaan zin als ik ergens onderweg ben. Meestal als het warm is. Niet in bewuste sexuele zin maar dan jeukt het bijna letterlijk en helpt het ontspannen.

Vriendinnen van me deden het ook bij mij. Alleen mijn huidige vrouw wil het niet. Heb ik sowieso erg weinig sex mee. Ze heeft er geen behoefte aan zegt ze. :?
metroman

Berichtdoor bi-tje » za 03 nov 2012, 15:21

metroman schreef:Ik weet niet beter vanaf dat ik voor het eerst sexueel actief was (13 jaar). Soms doe ik het zelfs onbewust als ik tv zit te kijken of net in bed lig. Soms heb ik opeens spontaan zin als ik ergens onderweg ben.

In de trein ook zeker :lol:
bi-tje

Berichtdoor metroman » za 03 nov 2012, 16:56

bi-tje schreef:
metroman schreef:Ik weet niet beter vanaf dat ik voor het eerst sexueel actief was (13 jaar). Soms doe ik het zelfs onbewust als ik tv zit te kijken of net in bed lig. Soms heb ik opeens spontaan zin als ik ergens onderweg ben.

In de trein ook zeker :lol:

Daar zit ik erg weinig. Maar ik doe het nooit onderweg hoor. Nou ja, heel soms in de auto, dat ik even voel, maar is erg onhandig.
metroman

Berichtdoor bert100 » wo 16 jan 2013, 18:00

rond men gaatje ben ikbest wel gevoelig en anale bavrediging hoort er dus ook bij tot prostaatmassage geeft en extra dimensie
bert100

Berichtdoor sukkie » di 03 sep 2013, 09:57

Gedurende de jaren heb ik geleerd om anale sex lekker te vinden. Eerst met dunne dingen zoals een leeg (bier/fris)flesje. Ik heb nu een flinke dildo met een zuignap. Het geilste is om onder de douche de douchekop op de grond te leggen zodat de prikkelende warme stralen je penis, ballen en billen stimuleren en daarnaast de dildo op de douchebak vastmaken. De dildo en mijn anus heb ik vantevoren dik ingesmeerd met vaseline (de anus al licht opgerekt met een dunne dildo of mijn vingers). Ik ga dan door mijn kniëen en laat me rustig, met pauzes, over de dildo zakken. Helemaal geil is het, als de dildo vibreert (maar de batterijen worden snel nat onder de douche), als ik dan klaar kom, trillen mijn benen helemaal en krijg ik sterretjes voor mijn ogen.
Op deze manier kom ik het allerheftigste klaar, heerlijk!
sukkie

Berichtdoor bert100 » wo 04 sep 2013, 18:06

sukkie schreef:Gedurende de jaren heb ik geleerd om anale sex lekker te vinden. Eerst met dunne dingen zoals een leeg (bier/fris)flesje. Ik heb nu een flinke dildo met een zuignap. Het geilste is om onder de douche de douchekop op de grond te leggen zodat de prikkelende warme stralen je penis, ballen en billen stimuleren en daarnaast de dildo op de douchebak vastmaken. De dildo en mijn anus heb ik vantevoren dik ingesmeerd met vaseline (de anus al licht opgerekt met een dunne dildo of mijn vingers). Ik ga dan door mijn kniëen en laat me rustig, met pauzes, over de dildo zakken. Helemaal geil is het, als de dildo vibreert (maar de batterijen worden snel nat onder de douche), als ik dan klaar kom, trillen mijn benen helemaal en krijg ik sterretjes voor mijn ogen.
Op deze manier kom ik het allerheftigste klaar, heerlijk!

:D :D :D :lol: :lol: :lol:
bert100

Berichtdoor Bert » vr 13 dec 2013, 01:27

Ik heb nog nooit een piemel mogen ontvangen in mijn heiligdom. Maar is anale seks met mannen hetzelfde als bij vrouwen? Is de anus van een vrouw bijvoorbeeld wat 'zachter'? Hoe moet ik mij dat voorstellen? Of is het hetzelfde?
Bert

Berichtdoor bert100 » ma 16 dec 2013, 18:22

Bert schreef:Ik heb nog nooit een piemel mogen ontvangen in mijn heiligdom. Maar is anale seks met mannen hetzelfde als bij vrouwen? Is de anus van een vrouw bijvoorbeeld wat 'zachter'? Hoe moet ik mij dat voorstellen? Of is het hetzelfde?

probeer het eens uit volgens mij staan er genoeg piemels klaar die jou willen helpen
bert100

Berichtdoor edcar » di 17 dec 2013, 00:36

Bert schreef:Ik heb nog nooit een piemel mogen ontvangen in mijn heiligdom. Maar is anale seks met mannen hetzelfde als bij vrouwen? Is de anus van een vrouw bijvoorbeeld wat 'zachter'? Hoe moet ik mij dat voorstellen? Of is het hetzelfde?

Ik zelf merk "weinig" verschil tussen een man of een vrouw ...... Moet er wel bij zeggen dat ik alleen maar geef op anaal gebied.

En de ervaring met zelf te ontvangen is mij heel erg tegengevallen , vind het niet prettig en deed zelfs pijn :( ..... slechts 1X heb ik ervan "genoten" :) maar deze jongen was ook niet zo groot geschapen ( 13 cm ongeveer ) en ben er zelfs op klaar gekomen....... Dus misschien maar eens een vriendje zoeken met een wat kleiner pikkie :twisted:
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit