Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor Bert » za 21 dec 2013, 15:27

edcar schreef:
Ik zelf merk "weinig" verschil tussen een man of een vrouw ...... Moet er wel bij zeggen dat ik alleen maar geef op anaal gebied.

En de ervaring met zelf te ontvangen is mij heel erg tegengevallen , vind het niet prettig en deed zelfs pijn :( ..... slechts 1X heb ik ervan "genoten" :) maar deze jongen was ook niet zo groot geschapen ( 13 cm ongeveer ) en ben er zelfs op klaar gekomen....... Dus misschien maar eens een vriendje zoeken met een wat kleiner pikkie :twisted:

Oke thanks! Ik weet al van mezelf dat ik niet wil ontvangen maar wel wil geven.

Een keer eens dan proberen anaal bevalt me wel.
Bert

Berichtdoor Donniedonald » zo 29 dec 2013, 18:27

De meeste mensen denken als je anaal lekker vindt gelijk homo bent. Maar een hetero mag toch ook gewoon anaal speeltjes hebben?
Donniedonald

Berichtdoor edcar » di 31 dec 2013, 01:25

Donniedonald schreef:De meeste mensen denken als je anaal lekker vindt gelijk homo bent. Maar een hetero mag toch ook gewoon anaal speeltjes hebben?

Natuurlijk mag een "hetero" anaal speeltjes hebben,niks mis mee en misschien zelfs in vrouwelijk bijzijn ook een geil gezicht :twisted: ........ Er zijn genoeg "hetero-stellen" die de leukste spelletjes doen op anaal gebied en waarvan de man zelfs niet eens met een andere man zal willen ;) .... En ook dat is een vorm van "biseksualiteit" .... Het "lekker" vinden maakt je echt niet meteen homo of biseksueel ...... Verder zijn er ook voldoende mannen die naar een "seksuele ervaring" het ook voor 1X zat vonden....... Wie en wat je bent daar kan alleen jij zelf een antwoord op geven net als jij zelf bepaald hoe je het beestje een naam geeft,maar het geen wat je doet moet jezelf wel willen en zeker klaar voor zijn :idea: En doe vooral geen dingen waar je een slecht gevoel bij hebt of niet verwacht had dat het zal gebeuren,wees eerlijk voor jezelf maar dus ook voor de evt "bedpartner" en geef aan tot hoe ver je wil gaan........ Zeker en vooral als het de eerste keer is ;)

Succes met je "ontdekkingstocht" :roll:
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Thombi87 » do 16 okt 2014, 09:34

Een paar jaar geleden had ik een vriendinnetje dat seksueel zeer open was en er ging een wereld voor me open! Toen zij tijdens een geile avond voor het eerst met haar tong mijn anus verwende wist ik dat het game on was. Met haar heb ik voor het eerst ontdekt hoe lekker het is om anaal te nemen, maar ook rol te rimmen. En dat spelen werd steeds verder uitgebreid, van een blowjob met een vinger in m'n kont naar ik op m'n knieën met een van haar dildo's in me. We hebben toen ook vaak gesproken over een strap on, maar zover is het helaas nooit gekomen.
Die ervaring heeft zeker bepaalde gevoelens bij me opgeroepen, en ik denk aan de tijden met haar alleen maar met lust en een glimlach terug. Wil zeker meer van dat genot proeven :-)
Thombi87

Berichtdoor O-tterr » za 07 feb 2015, 16:23

Je aarsgaatje is nu eenmaal een eregone zone dus waarom niet. Ik heb het heel graag als man mij lekker neukt. Vind het heel intiem en geil. Maar onlangs was er wel wat.......kak bij. Was echte afknapper. Sindsdien durf ik niet goed meer.
O-tterr

Berichtdoor vlinder4 » ma 09 feb 2015, 10:15

Tja anaal... Ik vind het niet vervelend, maar ben er ook niet wild van.
Ik weet dat mijn man het geweldig vind en dus op z'n tijd mag hij me anaal nemen.
Ik weet dat hij ook graag een vinger erin zou willen voelen tijdens het pijpen, maar zover ben ik zelf nog niet.
We zijn wel open minded en experimenteel in bed, dus zal er vast nog wel van komen.

Vorige week heeft manlief me heerlijk verwend met z'n vingers vaginaal en anaal. Dat voelde overigens wel ontzettend fijn! :D
Ik plaats mezelf in een hartje in plaats van een hokje
vlinder4

Berichtdoor Bowi » ma 09 feb 2015, 12:29

Zijn er echt vrouwen die dit lekker vinden? of doen zij het meer om hun man te plezieren?
Het is bij mij een geliefd onderwerp en stel het regelmatig voor aan mijn vriendin. Maar ze wil het niet en ik weet eigenlijk wel zeker dat het nooit gaat gebeuren. Het lijkt mij het toppunt van intimiteit.
Bowi

Berichtdoor vlinder4 » ma 09 feb 2015, 12:38

Er zullen vast vrouwen zijn die het oprecht enorm lekker en opwindend vinden.
Voor mij persoonlijk kost het een hoop energie om de boel ontspannen te houden daar beneden tijdens anale penetratie.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan ook uit naar het vingeren, maar op zijn tijd mag mijn man best penetreren.

Het is zeker een ultieme manier van intimiteit. Hij is ook de enige die daar mag komen bij mij. Is een afspraak die we hebben gemaakt, meer vanuit mijn kant.
Ik zou ooit nog wel eens het bed met 2 mannen willen delen, maar dan mag alleen mijn eigen vent anaal. Het is iets wat ik alleen hem toe vertrouw.
Ik plaats mezelf in een hartje in plaats van een hokje
vlinder4

Berichtdoor Marsmannetje » zo 15 feb 2015, 14:56

Ik vind anale seks lekker. Niet alleen, plat gezegd, mijn piemel in hangen maar ook vingeren vind ik fijn. Mijn vrouw vind anaal gevingerd worden lekkerder dan anaal geneukt worden.
Snap ik wel.

Anaal ontvangen heb ik geen ervaring mee en wil ik zeker nog eens proberen. Afgelopen week hebben we wel een beetje geëxperimenteerd met een vibrator op tril stand voor mijn "opening" terwijl ze mij pijpte. Dit voelde erg lekker maar na een tijdje kon ik mezelf toch niet bedwingen om boven op haar te springen om het af te maken. Misschien omdat het nog wat onwennig was, het was immers de eerste keer dat we zoiets probeerde. In ieder geval wel voor herhaling vatbaar en de volgende keer misschien wel een stapje verder, wie weet...
Marsmannetje

Berichtdoor happybird » zo 26 apr 2015, 00:44

Ik vind anaal echt super geil, vooral ondergaan. Nu een paar keer met een strap on genomen, vind ik erg geil en wil ook erg graag een pik in me.
Tot nu toe paar keer ook met een man dit geprobeerd, maar nog niet goed genoeg bij kunnen ontspannen (nu is een vreemde man in een sauna of op een cruisingarea misschien ook niet de ideale setting om bij te ontspannen :oops: )
Sta ook wel open voor vingeren, benieuwd hoeveel vingers er passen ;) ..

Anaal nemen geeft een soort van macht, heftig, maar is ook waarom ik het zelf ook lekker vind om te ondergaan.....
The day came, when the risk to remain tight in a bud
was more painfull than the risk it took to blossom!
happybird

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit