Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor blizz » zo 14 jun 2015, 20:40

ik vind het heerlijk om de druk op mijn anus te voelen en dan langzaam er iets in te voelen gaan. vingers of een speeltje. Heb (helaas) nog niet de ervaring met een echte lul. Vind het ook heerlijk om het bij anderen te doen. En wat ook altijd erg lekker is, is de massage stand van de douche erop zetten.... damn.
blizz

Berichtdoor Giorgio » za 29 aug 2015, 12:54

Ik vind anale seks geweldig. Mijn vrouw wil zelf niet gepenetreerd worden, maar wel gerimd en gevingerd. Zij rimt mij ook sinds kort en daarvan ga je door het plafond. Mijn grote dildo gebruikt ze om me verder te verwennen. Wij willen graag een strapless dildo kopen om het nog echter en lekkerder te maken. Allergrootste wens is nu nog een echte man erbij. Ik heb mijn p-spot ontdekt en ben pas een keer klaargekomen door een prostaatmassage: wow :shock:
Et Dieu créa la femme......et l'homme
Giorgio

Berichtdoor bert100 » ma 31 aug 2015, 17:59

Giorgio schreef:Allergrootste wens is nu nog een echte man erbij. Ik heb mijn p-spot ontdekt en ben pas een keer klaargekomen door een prostaatmassage: wow :shock:

genieten is de boodschap
bert100

Berichtdoor Sakujo » ma 31 aug 2015, 20:22

Heeft een van jullie, of meerdere van jullie haha =p, wat tips voor iemand die het solo moet doen? Ik denk dat ik die spot heb gevonden, want ik was lekker bezig en ik dacht "holy f*ck, daar kan ik wel keihard van komen", maar een orgasme bleef uit. =/ (de kramp begon ook wel erg vervelend te worden btw, om het maar netjes te zeggen)
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor Giorgio » ma 31 aug 2015, 20:50

Ik denk dat we er een werkgroep voor moeten oprichten :mrgreen:
Mijn tips zijn: ontspan je volledig en gebruik meer dan voldoende glijmiddel. Soms gebruik ik een behoorlijke dildo en soms een vibrator. Er zijn p-spot vibrators te koop (ik hou je op de hoogte als ik de juiste ben tegengekomen). Het lukte bij mij tot nu toe maar 1 keer maar ik blijf het proberen want het is ongekend als het lukt.
Et Dieu créa la femme......et l'homme
Giorgio

Berichtdoor blizz » ma 31 aug 2015, 23:07

Giorgio schreef:Ik denk dat we er een werkgroep voor moeten oprichten :mrgreen:

Waar kan ik mij opgeven voor deze werkgroep? :oops:

ikzelf heb nog niet de plek ontdekt dat het ineens heel heftig word. Een vriendin van mij heeft het wel eens gevonden, maar meer dan dat ook niet. Daarnaast lijkt het mij gewoon ook heerlijk om het in combinatie met een stel te doen. eventueel een strapon bij de vrouw, die dan neuken en ondertussen de man pijpen. of elke willekeurige andere optie ;)

maar ik hoor het steeds vaker dat mensen over hun "analafobie" heen stappen
blizz

Berichtdoor Paules » ma 26 okt 2015, 12:16

Goeie morgen

heb een vraag
als mijn vrouw mij neuk... met een strapon dat vind ik heerlijk
maar wat is het verschil tussen een dildo en een echte penis ??

ik droom er wel eens van genomen te worden door een man
nogmaals tot nu toe heeft aleen mijn vrouw mij gene...
maar wat is het verschil tussen dildo en echte penis

Paules
Paules

Berichtdoor blizz » zo 10 jan 2016, 00:01

Paules schreef:Goeie morgen

heb een vraag
als mijn vrouw mij neuk... met een strapon dat vind ik heerlijk
maar wat is het verschil tussen een dildo en een echte penis ??

ik droom er wel eens van genomen te worden door een man
nogmaals tot nu toe heeft aleen mijn vrouw mij gene...
maar wat is het verschil tussen dildo en echte penis

Paules

ik zou het je niet kunnen zeggen. al lijkt mij dus een strapon ook ontzettend lekker. het beeld van een vrouw tussen je benen terwijl je iets in je voelt.... heerlijk. ik heb ooit wel een trio gehad, alleen helaas geen penetratie gedaan. had dat ook wel willen voelen. Mocht je weten hoe het verschil voelt.... laat het weten. ik ben erg benieuwd en wil het zelf ook eens gaan proberen
blizz

Berichtdoor Donniedonald » wo 01 jun 2016, 12:56

edcar schreef:
Donniedonald schreef:De meeste mensen denken als je anaal lekker vindt gelijk homo bent. Maar een hetero mag toch ook gewoon anaal speeltjes hebben?

Natuurlijk mag een "hetero" anaal speeltjes hebben,niks mis mee en misschien zelfs in vrouwelijk bijzijn ook een geil gezicht :twisted: ........ Er zijn genoeg "hetero-stellen" die de leukste spelletjes doen op anaal gebied en waarvan de man zelfs niet eens met een andere man zal willen ;) .... En ook dat is een vorm van "biseksualiteit" .... Het "lekker" vinden maakt je echt niet meteen homo of biseksueel ...... Verder zijn er ook voldoende mannen die naar een "seksuele ervaring" het ook voor 1X zat vonden....... Wie en wat je bent daar kan alleen jij zelf een antwoord op geven net als jij zelf bepaald hoe je het beestje een naam geeft,maar het geen wat je doet moet jezelf wel willen en zeker klaar voor zijn :idea: En doe vooral geen dingen waar je een slecht gevoel bij hebt of niet verwacht had dat het zal gebeuren,wees eerlijk voor jezelf maar dus ook voor de evt "bedpartner" en geef aan tot hoe ver je wil gaan........ Zeker en vooral als het de eerste keer is ;)

Succes met je "ontdekkingstocht" :roll:

Bedankt Edcar! Sorry voor het late bericht. Ik ben door mijn ontdekkingstocht erachter gekomen dat ik bi ben. Door het studeren in Amsterdam heb ik veel geëxperimenteerd met jongens en meiden. Vooral het pijpen en het anale spel vond ik het allerlekkerste. Echt bedankt voor je bericht!
Donniedonald

Berichtdoor Jerome » ma 25 jul 2016, 17:43

Als je vraagt, wat is het verschil tussen een dildo en een echte penis, qua gevoel, tja, veel denk ik.
Ten eerste, een dildo zal wel altijd wat artificieel aanvoelen, dikwijls wat harder en oncomfortabeler, neem ik aan. Er is toch een groot verschil tussen plastic en vlees.
Maar ik denk dat het grootste verschil zit in de beleving. Een dildo, zelfs een een zachte, heeft geen wil van zijn eigen. Een echte erectie, daar hangt een opgewonden man aan vast, die er echt zin in heeft. Die dildo, ja, die start en stopt en gaat zover als jij wilt, maar wanneer een opgewonden man met zijn erectie penetreert, dan denkt hij, volgens mij, vooral aan zijn climax, en minder aan het gemak van zijn sexpartner. En ik begrijp dat best. Laten we eerlijk zijn, het is zeer moeilijk om evenveel met je hoofd als met je penis te denken, het bloed zit vaak maar in één deel.
Dus als het er dan echt van komt, denk ik dat het gezond verstand veel moeite heeft om de overhand te houden. Vooral als het iets is dat je al jaren opkropt en over fantaseert. Wat de kant van de "ontvanger" betreft, ik denk dat als het dan eindelijk gebeurt, dat je dan zo opgewonden bent dat je er helemaal, vergeef met het woord, voor openstaat. Ik spreek uit ervaring dat als ik opgewonden ben, zelfs een grote dildo er vlot ingaat. Kwestie van in de stemming te zijn, en daar gaat sex nu éénmaal over. En ik denk dat als een man in je klaarkomt, het iets is dat geen dildo kan nadoen. Dat is gewoon pure opwinding, voor beide partners.
Jerome

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit