Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor erix69 » di 12 jun 2018, 14:38

Channiej schreef:Ik denk niet dat er weinig vrouwen zijn die het willen, maar weinig mannen die het vragen. Heb best wat seksuele relaties gehad, maar de enige die hier ooit mee gekomen is, is mijn man. Mogelijk dat biseksuele mannen hier makkelijker in zijn, maar als hetero man toegeven dat je het fijn vindt anaal genomen te worden is een ding.
Ik vind het in ieder geval geen probleem en heb met regelmaat een strap-on aan? om mijn kerel mee te verwennen. Vindt het geil om dit te doen omdat hij het zo fijn vindt. Zelf anaal sta ik niet om te springen, het doet me weinig en voelt wat ongemakkelijk (mogelijk omdat ik er teveel over nadenk) .

Lijkt me heftig met een strap -on genomen te worden... vind het idee wel spannend, maar heb er toch niet echt affiniteit mee...kan me er eigenlijk niets bij voorstellen.
Als mijn anus aangeraakt wordt tijdens de seks vind ik dat nog wel geil en spannend.
Echte anale seks trekt me eigenlijk niet aan... maar ja tien jaar geleden had ik ook nooit gedacht dat ik oraal-bi zou worden...en dat ben ik toch echt geworden!

Kan me wel voorstellen dat je het geil vind om te doen, het is altijd zo lekker om je partner te horen/zien genieten!

grtz
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor Channiej » wo 13 jun 2018, 20:43

erix69 schreef:
Lijkt me heftig met een strap -on genomen te worden... vind het idee wel spannend, maar heb er toch niet echt affiniteit mee...kan me er eigenlijk niets bij voorstellen.
Als mijn anus aangeraakt wordt tijdens de seks vind ik dat nog wel geil en spannend.
Echte anale seks trekt me eigenlijk niet aan... maar ja tien jaar geleden had ik ook nooit gedacht dat ik oraal-bi zou worden...en dat ben ik toch echt geworden!

Kan me wel voorstellen dat je het geil vind om te doen, het is altijd zo lekker om je partner te horen/zien genieten!

grtz

Seksualiteit is niet statisch, maar onwikkeld zich naar mate je ouder wordt/ in aanraking komt met dingen. Tot 4 jaar geleden hoefde ik daar bij hem ook niet mee aan te komen. En ik moest ook zeker aan het idee wennen! Ondertussen geeft hij aan mogelijk bi seksueel te zijn en zou hij graag een keer afspreken met een man.
Een jaar geleden hoefde ik niet te denken aan een trio mmv. Het idee van mn partner zien met een andere man kan ik nu wel opgewonden van raken. Denk niet dat ik mij ou kunnen inhouden mee te gaan doen. Zo kan het leven veranderen. :)
Channiej

Berichtdoor erix69 » wo 13 jun 2018, 22:20

En ik moest ook zeker aan het idee wennen! Ondertussen geeft hij aan mogelijk bi seksueel te zijn en zou hij graag een keer afspreken met een man.
Een jaar geleden hoefde ik niet te denken aan een trio mmv. Het idee van mn partner zien met een andere man kan ik nu wel opgewonden van raken.

Mmm ja dat vind ik een van de leukste dingen van mijn bi-kant: de trio's met een stel, en zonder uitzondering vinden de vrouwen het altijd heerlijk om te zien als de mannen elkaar b.v. pijpen of aftrekken...
Plus dat je met z'n drieën de leukste scenario's en spel situaties kunt bedenken, de moglijkeheden zijn bijna onbeperkt vind ik.

Hopelijk komt het er gauw een keer van bij jullie :)
erix69

Berichtdoor blizz » wo 13 jun 2018, 22:32

het valt mij ook op dat vrouwen die open staan voor bi/trio zaken, het een enorme turn on vinden om 2 mannen bezig te zien. dat heeft mij altijd gefascineerd. nu ben ik meer van het kaliber dat alles wat met respect en lust gebeurt gewoon donders geil is.

mijn allereerste ervaring met een man was tijdens een trio. wat baalde ik achteraf dat ik ontzettend zenuwachtig was. daardoor niet optimaal kunnen genieten, maar wel genoeg om te weten dat ik bi ben...
blizz

Berichtdoor Jurg » do 14 jun 2018, 11:53

Channie schreef:Ik denk niet dat er weinig vrouwen zijn die het willen, maar weinig mannen die het vragen.

Goed idee, ik ga het haar vragen. Ze heeft mij tenslotte ook al een paar keer verwend met een dildo (op mijn verzoek!) . Met een strap-on voelt het echter nog echter in mijn beleving! We zijn beide Bi en ik heb haar al wel eens gehoord over een vrouw nemen met een strap-on.
Jurg

Berichtdoor blizz » do 14 jun 2018, 12:18

ik ben sowieso beniewd hoe het verschil voelt tussen een dildo en een echte lul.... iemand in voor een vergelijkend warenonderzoek? ;)
blizz

Berichtdoor Channiej » do 14 jun 2018, 12:40

Jurg schreef:
Channie schreef:Ik denk niet dat er weinig vrouwen zijn die het willen, maar weinig mannen die het vragen.

Goed idee, ik ga het haar vragen. Ze heeft mij tenslotte ook al een paar keer verwend met een dildo (op mijn verzoek!) . Met een strap-on voelt het echter nog echter in mijn beleving! We zijn beide Bi en ik heb haar al wel eens gehoord over een vrouw nemen met een strap-on.

De stap van iemand verwennen met dildo naar een strapon is bijna niets. En al helemaal als ze er al ervaring mee heeft zou het raar moeten lopen wil het antwoord nee zijn. Vragen staat vrij! Als je het niet vraagt weet je het niet. ;)
Channiej

Berichtdoor Channiej » do 14 jun 2018, 12:44

blizz schreef:ik ben sowieso beniewd hoe het verschil voelt tussen een dildo en een echte lul.... iemand in voor een vergelijkend warenonderzoek? ;)

Ik ben van mening dat het niet veel verschilt. Nu kan het zijn dat dit komt omdat ik er sowieso geen fan van ben. Hoewel ik een butplug wel kan waarderen. Ik denk dat het verschil meer zit in het gevoel en de ervaring omdat er een persoon aan vast zit.
Hoop dat je vrijwilligers vindt voor je warenonderzoek. :D
Channiej

Berichtdoor blizz » do 14 jun 2018, 13:11

Channiej schreef:Ik ben van mening dat het niet veel verschilt. Nu kan het zijn dat dit komt omdat ik er sowieso geen fan van ben. Hoewel ik een butplug wel kan waarderen. Ik denk dat het verschil meer zit in het gevoel en de ervaring omdat er een persoon aan vast zit.
Hoop dat je vrijwilligers vindt voor je warenonderzoek. :D

de reden dat ik er zo nieuwsgierig naar ben, is omdat ik ook totaal verkeerd zat met mijn ideeen over hoe een stijve lul zou voelen als je die ging pijpen. ik dacht dat het keihard zou zijn, maar toen ik hem in mijn mond had bleek het enorm zacht te zijn. heel grappig om te ervaring. dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.
blizz

Berichtdoor erix69 » do 14 jun 2018, 15:33

de reden dat ik er zo nieuwsgierig naar ben, is omdat ik ook totaal verkeerd zat met mijn ideeen over hoe een stijve lul zou voelen als je die ging pijpen. ik dacht dat het keihard zou zijn, maar toen ik hem in mijn mond had bleek het enorm zacht te zijn. heel grappig om te ervaring. dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Haha, grappig ik had dezelfde ervaring..de eikel bleek juist heel zacht aan te voelen in je mond, en heel warm ... had dat in het begin nooit verwacht..nou ja nu is het alweer gewend....
Behalve een keer bij buitenseks, zijn eikel was eigenlijk al behoorlijk afgekoeld, wellicht ook omdat hij besneden was.. maar dat was bijzonder.. en hij vond het heerlijk mijn warme mond..
erix69

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit