Mijn net geschreven tekst

Hier kun je zelfgemaakte kunstwerken plaatsen of kunstwerken van anderen bespreken, als ze verband houden met biseksualiteit, in elke vorm: tekst, beeld, muziek, film, dans, toneel enz.

Re: Mijn net geschreven tekst

Berichtdoor Anubis » do 02 feb 2017, 22:18

Ik schrijf soms ook wel eens wat van tijd tot tijd, ook gedichten en dergelijke. Tot zover nog niet iets wat van toepassing is op biseksualiteit, maar ooit komt er wel eens een ingeving denk ik.

Lizet_song schreef:Ik antwoordde eigenlijk op mijn innerlijke demonen die verstoppertje spelen en tevoorschijn komen en HAHA zeggen, hier ben ik weer.
I.p.v achtervolgen

Dat bedoelde je dus net innerlijke demonen, dan had ik het iets verkeerd begrepen denk ik. Al beschrijft het wel een beetje het creatieve denken, want die ideeën zeggen soms ook boe en dan
zijn ze weer weg :lol:
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Lizet_song » vr 03 feb 2017, 17:31

Wat leuk dat je ook schrijft. Ik schrijf dan wel niet gedichten. Bij mij is het meer Gevoelens op het moment. Gebeurtenissen in het verleden. Of ik schrijf verhalen.

Die ingeving komt vanzelf. En je bent natuurlijk ook niet verplicht om het hier te delen. ;) :D
Lizet_song

Berichtdoor Anubis » vr 03 feb 2017, 19:40

Dank je. Gevoelens van het moment opschrijven ben ik zelf niet zo zeer meer mee bezig, maar wel gedaan.
Deze teksten hadden hun werk voldaan en konden dus geannihileerd worden :lol: Maar het is mooi dat je
over zulke dingen schrijft. Het geeft ook wel veel voldoening denk ik (en/of opluchting). Wat voor soort
verhalen schrijf je, kort of lang en waarover? of is dat toch meer privé, want dat is ook oké!

Ingevingen komen en gaan inderdaad, maar die blokkades zijn soms wel erg vervelend. Uiteraard ben ik
het niet verplicht om mijn rijmsels dichtwerken hier te delen, maar ik ben het nog wel eens van plan,
nadat ik ingeving heb gekregen. Als je interesse hebt om iets van me te lezen wil ik je wel een PBtje
sturen.
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Lizet_song » vr 03 feb 2017, 20:16

Graag gedaan.

Eigenlijk doe ik beide. Korte en lange verhalen. Maar ik heb ook van die blokkades dat ik totaal inspiratieloos ben. Dan kan ik niet verder.
Ik ben met een detective bezig, En ben ook met een verhaal bezig geïnspireerd doordat ik in het verleden in een instelling heb gezeten. Niet geheel waargebeurd maar sommige dingen wel, zoals begeleiding en medebewoners en sommige gebeurtenissen ervan. of course, de namen zijn veranderd. Daar moet ik af en toe wel mee stoppen. Want het maakt soms ook emoties bij me los. Later begin ik er wel weer mee. Daarnaast heb ik nog een paar verhalen openstaan. Dan ben ik gestopt omdat ik.. ja.. alweer inspiratieloos ben :D 1 gaat merendeels over seks. Het andere verhaal bouw ik op tot een biseksuele relatie tussen twee vrouwen.
Of dan krijg je de meest geweldige zin in bed.. " waar is die pen en dat schrift, verrek.. laat maar,ben de zin al vergeten" Zoals je zegt, wel vervelend.
Vooral als het een zin is waar je verder op kon breien.

Inderdaad lucht het op. Omdat ik niet veel mensen heb om mee te praten is dit voor mij een goede oplossing.
Maar ook omdat ik sommige gebeurtenissen wel leuk vind om op papier te hebben staan.
En sommige dingen behoud ik omdat het van pas kan komen om het 1 of ander uit te leggen hoe het zit.

Je maakt me inderdaad wel nieuwsgierig....
Lizet_song

Berichtdoor Anubis » vr 03 feb 2017, 21:18

Genoeg materiaal om over te schrijven lees ik zo al.
Ik zal je een PBtje sturen.
I am, every day anew.
Anubis

Vorige

Keer terug naar Kunstuitingen