Films met biseksuele thema's, aanvullen graag!

Hier kun je zelfgemaakte kunstwerken plaatsen of kunstwerken van anderen bespreken, als ze verband houden met biseksualiteit, in elke vorm: tekst, beeld, muziek, film, dans, toneel enz.

Re: Films met biseksuele thema's, aanvullen graag!

Berichtdoor Pascal » zo 07 feb 2010, 19:10

Shortbus net binnen gehaald... straks even kijken.
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Pascal » zo 07 feb 2010, 23:09

Mooie film met een mooie diepgang. Een echte aanrader om te kijken!
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor PaulV » zo 07 feb 2010, 23:34

Ik vond hem (zoals eerder al gezegd) ook erg goed. Ik heb laatst ook Hedwig and the Angry Inch gekeken maar die vond ik toch een stuk minder. Niet slecht, maar lang niet zo goed als Shortbus.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Les Amours Imaginaires / Drei

Berichtdoor frans » za 05 feb 2011, 17:58

Op het filmfestival in Rotterdam heb ik, zonder dat ik er echt naar op zoek was, twee films gezien met als onderwerp bisexuele 'mmv-driehoeksrelatie'. Vijfentwintig procent van het totaal, wat mij betreft. Zou het een actueel thema zijn?

'Les Amours Imaginaires' komt uit Canada, 'Drei' uit, inderdaad, Duitsland. De eerste draait inmiddels ook in de reguliere programmering, de andere komt in maart in de Nederlandse bioscoop.

Interessant om ze te vergelijken: zijn er nog meer verschillen dan dat er in de ene film Frans gesproken wordt en in de ander Duits? Zeker, 'Drei' is wat gelikter, zonder dat dat vervelend wordt. Een erg sterk script; veel split-screens en andere visuele grapjes; goed getimed, veel tempowisselingen, mooi gefilmd, gelaagd verhaal, kortom zonder meer aan te raden. 'Les Amours Imaginaires' is meer een echte filmhuisfilm, waarin de regisseur ook een van de hoofdrollen op zich neemt. En ook zeer goed te pruimen.

Nog een verschil: 'Les Amours Imaginaires' gaat over twintigers, 'Drei' over veertigers. Maar het belangrijkste verschil is de kijk op meervoudige liefde: de ene film heeft een happy end, de andere niet. Welke wel en welke niet, dat ga ik hier natuurlijk niet zeggen, dan zou ik twee films tegelijk spoilen...
frans

Berichtdoor Luc » za 05 feb 2011, 21:12

Les Amours Imaginaires, ik dacht net, moet ik die niet melden hier!
maar je was me voor!
;-)

Ik heb 'm nog niet gezien, maar hij draait hier in Den Haag in het filmhuis.

Ben ook benieuwd naar die Duitse film!
Luc

Berichtdoor frans » zo 06 feb 2011, 01:46

...en wat ik bijna zou vergeten te melden is dat er in Les Amours Imaginaires hele mooie sexscenes zitten met hele mooie cello-muziek van Bach.
frans

Berichtdoor frans » wo 23 maart 2011, 20:15

Drei draait vanaf morgen in de Nederlandse bioscoop...
frans

Berichtdoor Seraphita » za 20 aug 2011, 22:34

No se lo digas a nadie (don't tell anyone)
Mooie film over een jongen die opgroeit in Lima, waar homoseksualiteit een no-go is. De homoseksuelen trouwen hier doorgaans met een vrouw om daarnaast met mannen stiekem af te spreken, omdat er veel geweld is tegen homo's. Aanrader!
Seraphita

Berichtdoor Seraphita » zo 21 aug 2011, 23:55

ennn - bijna vergeten - A Home At The End Of The World
Twee jongens die samen opgroeien in Cleveland, 1 verhuist en later komen ze weer samen te wonen, samen met een vrouw die een kind wil. Niet een hele recente film, maar wel mooi. (met Colin Farrel voor de liefhebbers)
Seraphita

VorigeVolgende

Keer terug naar Kunstuitingen