verward

Hier kun je zelfgemaakte kunstwerken plaatsen of kunstwerken van anderen bespreken, als ze verband houden met biseksualiteit, in elke vorm: tekst, beeld, muziek, film, dans, toneel enz.

verward

Berichtdoor mafkroket » di 30 nov 2010, 18:43

hoi.

Dit voelt een beetje onwennig, mijn gevoelend uiten op dit forum, maar misschien dat het helpt;)
Ik (een 20 jarige student)twijfel al sinds mijn puberteit of ik op vrouwen val, maar nu ben ik toch eigenlijk wel overtuigd omdat ik op een goede vriendin verliefd ben geworden. God, ik heb het haar ook vertelt (waar ik het lef vandaan heb gehaald? ik weet t niet). Túúrlijk hoopte ik dat ze zou zeggen dat ze ook wat voor mij zou voelen en het uit zou maken met haar vriend, maar nee:( was te verwachten, maar ik hoop t stiekem , diep van binnen, nog steeds;)
Dit schreef ik ter aanleiding van bovenstaande situatie:

Pijn en verdriet dat je de woorden niet ziet, de letters die ik voor je type.
Een hap lucht laat mij mezelf zien, de openheid die ik dan dien.
Moet het met een betekenis?
Een schot in de roos, je raakt mis.
Gevoelens kwijt kunnen aan jou, echter gestrengeld door een touw.
Eentje van sterk materiaal, weerstand tegen de kou.
Lopen door de regen, wie kom ik tegen?
Vandaag heel ver ben jij, onbereikbaar voor mij.
Je lippen op de mijne, wensen dat ze nooit meer drukte op de zijne.
Want ik ben heimelijk verliefd.

Tslaat echt nergens op, of toch ook wel. IIg heb ik haar dit niet laten lezen:p

Ik hoop dat mensen dit lezen en stiekem zou ik wel contact willen met studenten die ook kampen met een dergelijk probleem;)

Liefs, mafkroket
mafkroket

Re: verward

Berichtdoor PaulV » di 30 nov 2010, 18:48

mafkroket schreef:Ik hoop dat mensen dit lezen en stiekem zou ik wel contact willen met studenten die ook kampen met een dergelijk probleem;)

Welk probleem precies, dat je biseksueel bent of dat je met onbeantwoorde liefde te maken hebt? Ik heb alleen met het eerste te maken, maar zie dat niet bepaald als een probleem.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Anne-Fleur » di 30 nov 2010, 23:33

PaulV schreef:
mafkroket schreef:Ik hoop dat mensen dit lezen en stiekem zou ik wel contact willen met studenten die ook kampen met een dergelijk probleem;)

Welk probleem precies, dat je biseksueel bent of dat je met onbeantwoorde liefde te maken hebt? Ik heb alleen met het eerste te maken, maar zie dat niet bepaald als een probleem.

Dat van de onbeantwoorde liefde ken ik wel. Wat zou je willen weten?
Anne-Fleur

Berichtdoor Marinka » do 02 dec 2010, 12:01

Ik ken beide, haha!
Marinka

Berichtdoor Anne-Fleur » do 02 dec 2010, 14:07

Ja, dat bedacht ik me later ook...dat ik natuurlijk ook gewoon verstand heb van bi zijn :mrgreen:
Anne-Fleur

Berichtdoor mafkroket » do 02 dec 2010, 19:04

thanx voor de reacties!

uhm, nou het probleem is dat ik niet zeker weet of ik bi ben en dat ik gek wordt van het feit dat ik constant aan die vriendin denk, ik heb 2 maanden met haar samen gereisd en we zijn toen super close geworden. Ik ben zo stapel gek op haar en ben blij dat ze het accepteert, maar stiekem hoop ik dat ze mijn liefde beantwoord. Ik kan haar moeilijk loslaten in mijn gedachten en ik haat dat ik mij afhankelijk opstel.

En het allerbelangerijkst: ik heb héél erg de behoefte om iemand te vinden (a boy or a girl) waarmee ik intimiteit kan delen,
maar dat heeft iedereen denk ik wel...
mafkroket

Berichtdoor PaulV » do 02 dec 2010, 19:45

Ik wilde een heel verhaal typen over twijfelen aan je seksuele geaardheid en dat dat naar mijn gevoel een beetje is als de kar voor het paard spannen ofzo, maar het kwam niet echt uit de verf. Laat ik maar gewoon zeggen dat ik dat ook heb gehad, en dat het voor mij hielp om er niet zo'n punt van te maken. Als je je simpelweg openstelt voor alle mogelijkheden, dan zie je vanzelf wel welke mensen je hartje sneller doen kloppen (waarbij zoveel meer meespeelt dan geslacht).

Dat wat afhankelijk opstellen herken ik ook wel in mezelf. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden, maar het voelt niet altijd fijn inderdaad. En de behoefte aan intimiteit en lichamelijk contact is bij mij echt belachelijk hoog op het moment, dus dat herken ik ook maar al te goed.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Chanta » za 04 dec 2010, 00:11

Denk dat PaulV wel gelijk heeft. Het is ontzettend jammer en vervelend natuurlijk dat zij jouw gevoelens niet beantwoord. Maar probeer het te accepteren, helaas is niet iedereen bi. Probeer verder te gaan en met andere mensen te daten. De verliefdheid wordt dan misschien minder of je aandacht wordt afgeleid. Als je je vriendschap wil behouden zou ik het niet verder proberen te forceren, want je hebt dan de kans dat je dalijk je vriendin kwijt bent. Probeer anders even een of twee weken afstand te nemen.
Chanta

Berichtdoor Miranda » zo 05 dec 2010, 11:59

Ik ben wel eens heel-heel-heel verliefd geweest op een goede vriend.
En dat was onbeantwoord. Ik heb het hem wel verteld, maar hij voelde niet hetzelfde voor mij.

Tsja, wat ik toen heb gedaan is nadenken wat ik het belangrijkste vond.
En dat was in mijn geval de vriendschap.
Ik heb dus mijn verliefdheidsgevoelens in de ijskast gezet en we zijn gewoon vrienden gebleven.
Soms had ik het daar wat lastig mee, maar dan praatten we er over.
Verder veranderde er niets tussen ons.
We zijn elkaar inmiddels uit het oog verloren, maar het was een waardevolle tijd toen.

Dus, praat erover met je vriendin, is mijn advies.
Zijn de gevoelens niet wederzijds, wat bij jullie het geval is, dan zul je voor jezelf moeten bepalen wat jij wil.
De vriendschap blijven aanhouden? In dat geval zul je dan niet toe kunnen geven aan de verliefdheid.
Ik zou niet het 'ik ben verliefd op je' moment verder onbesproken laten, je loopt dan kans dat de vriendschap daar aan kapot gaat.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor Marinka » ma 06 dec 2010, 12:51

Ik heb daar weer een hele andere ervaring mee en ben er dus wel een vriendschap aan kwijtgeraakt, na twee jaar idd "afhankelijk"" te zijn geweest van haar, heb ik toch maar geconcludeerd dat vriendschap en verliefdheid voor mij niet samengingen, ondanks de leuke dingen die we samen deelden, was er maar 1 ding wat ik wilde en dat was haar zoenen. Ik ging me eigenlijk als een Borderliner opstellen, haar aantrekken en afstoten en zij deed daar overigens heerlijk in mee. Ik heb net enkele weken geleden besloten om de vriendschap te beeindigen en dat geeft voor mij meer rust. Het was een beetje alsof ik haar bij me wilde houden met de hoop dat ze ooit zou zeggen; ik ook van jou. En eigenlijk als ik heel eerlijk ben, was dat meer de drijfveer dan onze vriendschap behouden....maar goed is denk ik heel persoonlijk. Als je merkt dat het je steeds meer pijn gaat doen, dan zou ik zeggen kies op tijd voor jezelf totdat het obsessie in je hoofd gaat worden( been there done that). Je kunt er behoorlijk kapot aan gaan. Ik moet wel zeggen, met mijn vriendin kon ik er niet over praten, zij kon dat niet. Als dat met die van jou wel kan, dan zijn de kansen veel beter, dan kun je het samen een plekje geven. Ik heb namelijk gemerkt aan mijn vriendin dat zij het eigenlijk ook een plekje had moeten geven, maar dat heeft ze nooit gedaan (ze heeft er ook nooit met iemand over gesproken). Hierdoor zat het qua vertrouwen op den duur niet meer goed...
Marinka

Volgende

Keer terug naar Kunstuitingen