verward

Hier kun je zelfgemaakte kunstwerken plaatsen of kunstwerken van anderen bespreken, als ze verband houden met biseksualiteit, in elke vorm: tekst, beeld, muziek, film, dans, toneel enz.

Re: verward

Berichtdoor Miranda » di 07 dec 2010, 16:07

Jouw voorbeeld is precies wat ik met dit bedoelde
Ik schreef:Ik zou niet het 'ik ben verliefd op je' moment verder onbesproken laten, je loopt dan kans dat de vriendschap daar aan kapot gaat.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor Marinka » di 07 dec 2010, 20:33

Goed punt dus Miranda, essentieel denk ik!
Marinka

Berichtdoor Yrsah » ma 28 maart 2011, 19:31

Dit maak ik ook al ruim 22 jaar mee...

Ben dan wel getrouwd met mijn man, maar op de vrouw(-en) op wie ik verliefd word... helaas zijn het altijd hetero vrouwen...bah!

Tja... en maar hopen dat het slijt, maar dat doet het niet, het doet pijn, het is moeilijk en vooral in onze relatie (die van mij en mijn man) is het moeilijk...

Je verlangt naar iets, iets wat je niet hebt in je leven, en dan word je verliefd... en dan groeit het verlangen alleen maar, alleen kan het niet worden beantwoord... dat doet zo'n pijn...
Ik ben een 'BIzonder'n-vrouw'...
Yrsah

Berichtdoor bi-tje » za 28 mei 2011, 15:26

Yrsah schreef:Dit maak ik ook al ruim 22 jaar mee...

Ben dan wel getrouwd met mijn man, maar op de vrouw(-en) op wie ik verliefd word... helaas zijn het altijd hetero vrouwen...bah!

Tja... en maar hopen dat het slijt, maar dat doet het niet, het doet pijn, het is moeilijk en vooral in onze relatie (die van mij en mijn man) is het moeilijk...

Je verlangt naar iets, iets wat je niet hebt in je leven, en dan word je verliefd... en dan groeit het verlangen alleen maar, alleen kan het niet worden beantwoord... dat doet zo'n pijn...

Volgens mij heb je heel wat zakdoekjes nodig in een jaar :(

Nouja, eigenlijk kan je je hart wel ophalen hier op het forum ;) Hopelijk kom je er straks wat beter mee weg.

Maar hoe kan dat eigenlijk goed gaan, verliefd worden terwijl je zelf al getrouwd bent?
bi-tje

Berichtdoor Miranda » za 28 mei 2011, 17:31

bi-etje schreef:Maar hoe kan dat eigenlijk goed gaan, verliefd worden terwijl je zelf al getrouwd bent?

Dat kan heel goed gaan, hoor. Afhankelijk van je relatievorm.
Manlief en ik beschouwen onszelf als polyamoureus.
We zijn niet alleen vrij om op anderen verliefd te worden, we zijn ook vrij om er een relatie mee aan te gaan :)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor bi-tje » zo 29 mei 2011, 19:00

Miranda schreef:
bi-etje schreef:Maar hoe kan dat eigenlijk goed gaan, verliefd worden terwijl je zelf al getrouwd bent?

Dat kan heel goed gaan, hoor. Afhankelijk van je relatievorm.
Manlief en ik beschouwen onszelf als polyamoureus.
We zijn niet alleen vrij om op anderen verliefd te worden, we zijn ook vrij om er een relatie mee aan te gaan :)

Ik zie het als dat je een kastje hebt met meerdere aansluit mogelijkheden. Ik vind het wel grappig dat dit bij de een wel kan en bij de ander niet.

Ikzelf heb die meerdere aansluit mogelijkheden niet. Ik wil 1 iemand en ben daar dan helemaal dolgelukkig mee, als het goed is.
Wat wel zou kunnen is dat wanneer 1 van de twee seksuele interesse heeft in het andere geslacht dat ik de ander hierin vrij laat. Wie ben ik om verlangens van een ander, die ik zelf ook goed zou kunnen begrijpen te verbieden? Ik zie de ander niet als een bezit, maar als een waardevol 'geschenk' met eigen gevoelens en gedachtengangen.
bi-tje

Vorige

Keer terug naar Kunstuitingen