Mannetje(s)-vrouwtje(s)

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Mannetje(s)-vrouwtje(s)

Berichtdoor Bouzouki » do 17 maart 2016, 23:32

Het valt me niet mee aan de man(en) of vrouw(en) te komen. Ben niet kieskeurig heb ik 't idee, want ik vind heel veel mensen aantrekkelijk. Helaas zijn al die mensen onbereikbaar. Lange tijd heb ik me in het hokje "homo" laten plaatsen, want homovrienden vonden dat ik gewoon niet volledig voor homoseksualiteit durfde uit te komen. Toch is m'n bi-seksualiteit weer de kop op komen steken. Ik heb een paar relaties met mannen gehad, maar die waren of top, of alleen bottom en dat werkte niet. Ik ben versa en heb echt beide nodig. De mannen die ik tref zijn óf top óf bottom en vrouwen zijn per definitie bottom. Ik heb dus kennelijk of twee mannen(één top, één bottom) nodig, een man(top) en een vrouw of een versatile man. Een partner die alleen top of alleen bottom is werkt niet voor mij. Ik kan dus wel monogaam zijn, maar alleen met een versa man. M'n ideaal is gewoon een driehoeksrelatie met een man en een vrouw, denk dat dat het streven van veel bi-seksuelen is.
Neuken is welliswaar maar een klein onderdeel, maar is toch best wel belangrijk. Bottom mannen zijn vaak verwijfd en daar hou ik niet van, al zijn vrouwelijke vrouwen prima uiteraard en bij een top man ga ik mezelf vanzelf vrouwelijker gedragen. Ik moet dus echt nemen en genomen worden om mezelf te blijven, niet super mannelijk, maar evenmin verwijfd. Dat is best een frustratie, want ik hoor nergens bij. Mannen zien me niet als man en vrouwen zien me niet als vrouw. Toen ik dacht homo te zijn hoorde ik tenminste nog bij de vrouwen, die zagen me toen als één van hen. Hebben andere bi-seksuelen datzelfde probleem?
Bouzouki

Re: Mannetje(s)-vrouwtje(s)

Berichtdoor Jerome » za 19 maart 2016, 16:51

Ik moet je helemaal gelijk geven. Je hebt helemaal goed verwoord hoe ook ik me voel. En zoals je zegt, geen gemakkelijke situatie.
Jerome

Keer terug naar Seksualiteit