...

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

...

Berichtdoor bram 53 » za 02 dec 2017, 23:17

...
Laatst bijgewerkt door bram 53 op do 04 jan 2018, 15:29, in totaal 1 keer bewerkt
bi-schierig...
bram 53

Re: hallo ik ben Bram

Berichtdoor erwin » di 05 dec 2017, 09:54

Beste Bram,
welkom hier op het forum.
Fijn dat het je toch die opluchting geeft door met je vrouw over je bi-schierige gevoelens te kunnen hebben.

Neem gewoon de tijd om te ontdekken waar het heen gaat.
Gaat het jou vooral om de seksualiteit met een andere man ook of heb het het gevoel dat je je ook aangetrokken voelt tot wat traditioneel meer een "vrouwelijke" kant van jezelf genoemd zou worden?

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

...

Berichtdoor bram 53 » vr 08 dec 2017, 03:17

...
Laatst bijgewerkt door bram 53 op do 04 jan 2018, 15:30, in totaal 1 keer bewerkt
bi-schierig...
bram 53

Berichtdoor blizz » vr 08 dec 2017, 11:22

hey Bram,

welkom op het forum. Die gevoelens...... die blijven wel verwarrend hoor. Vooral als je nog je weg moet vinden in het labyrint van verwachtingen en ideeen.

Net als jij heb ik ook verlangen naar een man op het sexuele vlak. ik zie het b.v. niet gebeuren om met een man te knuffelen of te zoenen. En als je dan mannen online spreekt, dan willen ze dat vaak ook. Of ze willen snelle sex, terwijl dat niet iets is voor mensen die net hun gevoelens leren ontdekken.

in ieder geval succes op het forum

Henk
blizz

Berichtdoor Txizzle » zo 10 dec 2017, 00:47

Hai Bram, leuk je hier op het forum te zien, en om te lezen dat je vrouw zich zo open-minded instelt wat jouw wens/gevoelens betreft. En inhakende op Blizz, ik herken het wel ja, ze willen het of heel kil. Terwijl ik het juist ook wel intiem zou willen, geen gebats, maar ook knuffelen, zoenen, en de rest. Ook ik ben nog behoorlijk ontdekkende in die dingen. En het juist niet gewoon knus willen doen van velen ontmoedigd me ook om goed te willen blijven zoeken. Ik wil geen vleeskeuring.
Met wat je hart nog thans doet slaan, zul je fouten niet begaan.
Txizzle

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...