hallo, dit is Jurg

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

hallo, dit is Jurg

Berichtdoor Jurg » di 16 jan 2018, 15:22

Hallo,

Ik heb mij sinds zeer recent hier aangemeld. Recent zijn bij mij de Bi-gevoelens "terug" . Ik schrijf het zo, omdat ik als erg jonge tiener wat seksuele ervaringen heb gehad met een andere Jongen. Dat was erg spannend, ook al ging dat nog niet verder dan wat voelen en kijken. Maar na enige tijd verwaterde dat. Vrouwen vind ik ook erg aantrekkelijk dus eigenlijk vanaf die tijd, heb ik alleen relaties met vrouwen gehad en die heb ik nu nog.

Echter doordat ik mij zo nu en dan laat masseren door een man, kwam dat oude gevoel weer naar boven. Kort geleden heb ik het masseren uitgebreid naar een Tantra massage door een man en dat voelde heerlijk. Vandaar dat ik het gevoel moet onderzoeken van mijzelf en dit forum lijkt mij een prima manier!
Jurg

Re: hallo, dit is Jurg

Berichtdoor Thongguy » di 16 jan 2018, 21:04

Hey, leuk dat jij je hier hebt aangemeld. Welkom!

Je verhaal is vergelijkbaar met het mijne. Ik heb ook in mijn tienerjaren men eerste stappen gezet ...
misschien wel iets minder jong dan jij?, maar ook wel wat verder gegaan dan jij toen.

Leuk om te lezen alvast!

Groeten
Thongguy

Berichtdoor erwin » za 20 jan 2018, 13:30

Hoi Jurg,
welkom hier, alle ruimte om veel te ontdekken en rond te kijken.
Heb je het ook aan je relatie verteld dat je bigevoelens weer terug waren?

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Jurg » za 20 jan 2018, 14:45

Ze weet ervan en heeft zelf ook wel f en toe wat Bi-ervaringen in het verleden gehad.
Jurg

Berichtdoor blizz » zo 21 jan 2018, 11:39

heey Jurg,

klinkt allemaal goed. vooral dat je het kan delen. dat scheelt al een heleboel. Als je dan toch zo met massages bezig bent... misschien is klankschaal massage ook iets voor je. ik heb dat ooit een keer gedaan en dat was best wel ontspannend. vooral voor de douche partij erna samen met de masseur ;)
blizz

Berichtdoor Jurg » zo 21 jan 2018, 12:51

Goed idee, Blizz, zal het eens afwegen. Haha, inderdaad wel een extra, dat douchen achteraf
Jurg

Berichtdoor blizz » zo 21 jan 2018, 20:27

Jurg schreef:Goed idee, Blizz, zal het eens afwegen. Haha, inderdaad wel een extra, dat douchen achteraf

ja dat was wel de kers op de taart zeg maar ;) jammer alleen dat het bij 1x bleef...
blizz

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...