Wisselende seksualiteit

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wisselende seksualiteit

Berichtdoor timo » do 08 feb 2018, 18:27

Sorry dat ik zo laat pas reageer, maar super bedankt voor je hoopvolle reactie Bicase!
Ik ben blij om te horen dat jij ook deels dezelfde ervaringen gehad hebt.

Nog iets wat misschien belangrijk is om te vermelden is dat ik over het algemeen zowiezo erg gevoelig van aard ben, niet persé vrouwelijk - mensen zouden mij zo zeker niet omschrijven van buitenaf - maar over het algemeen ben ik erg snel door dingen geraakt en kan mijn stemming ook daardoor enorm snel veranderen. Dat speelt vast ook mee.
timo

Berichtdoor bicase » do 08 feb 2018, 19:42

Nog iets wat misschien belangrijk is om te vermelden is dat ik over het algemeen zowiezo erg gevoelig van aard ben, niet persé vrouwelijk - mensen zouden mij zo zeker niet omschrijven van buitenaf - maar over het algemeen ben ik erg snel door dingen geraakt en kan mijn stemming ook daardoor enorm snel veranderen. Dat speelt vast ook mee.

Hoi Timo,

Ook heel herkenbaar, ik ben ook een gevoelige jongen en voel dat soms aan als niet hard genoeg in een toch wel harde maatschappij. Maar ondertussen heb ik wel geleerd dat gevoelige mannen, jongens ook hun plaats hebben en dat die ook erg nodig zijn. Tegenwoordig geraak ik al minder vlug van slag, maar dat komt omdat ik ook ouder ben geworden en dat zal jou waarschijnlijk ook overkomen. Ik denk dat je die gevoeligheid eerder moet koesteren als een kracht, dan te bekijken als een gebrek. Hoewel ik erg gevoelig ben en dat is misschien een vrouwelijke kant, voel ik mij toch op en top man. Het ene sluit het andere niet uit, alleen zijn wij misschien eerder atypisch en dus boeiend om te ontdekken tov de typische macho man ;)

Groetjes van een andere gevoelige man :)
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor bizeeuw » vr 16 feb 2018, 18:28

timo schreef:Hoi Erwin, bedankt voor je reactie!

Misschien heeft het er gewoon mee te maken dat ik nog in de puberteit zit (denk ik). En ik heb inderdaad best vaak twijfels over wat mannelijkheid nou écht is. Voor mij is het niet zoiets al haantje de voorste zijn, dat vind ik meer arrogant. Maar bij een - vind ik zelf - beter voorbeeld, zoals moed, vind ik het ook weer lastig om dat nou echt mannelijk te noemen. Moedige vrouwen zijn toch niet mannelijk?
Hebben jullie dingen die jullie écht mannelijk vinden of laten voelen?

Heb de puberteit al lang achter me Timo, maar ik blijf nog vaak genoeg twijfelen en weet ook geen definitie wat echt mannelijk is,
maar dat komt misschien dat we bi zijn ?
Doe lekker wat je zelf het beste vind en geniet van je jeugd.

warme groet,
bizeeuw
bizeeuw

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit