Ik val op vrouwen en mannen die lekker in hun vel zitten. Ik vind mooie ogen heel erg aantrekkelijk. Een goed verzorgd uiterlijk en persoonlijke hygiene is ook heel belangrijk. Daarmee geef je aan dat je van jezelf houdt en dat vind ik erg aantrekkelijk. Van humor en een beetje zelfspot word ik blij, droeftoeters mijd ik liever.
Verder komen nu in mij op; attent naar omgeving, oog voor detail, persoonlijke ontwikkeling, zelfreflectie, intelligent.
Vrouwen hebben liefst ongeveer mijn lichaamslengte, maar kleiner is ook prima. Ik val op spontane, enthousiaste en avontuurlijk ingestelde vrouwen. Haarkleur maakt me niet uit. Liefst niet te dun, richting "volslank" vind ik heel lekker. Echt forse vrouwen hebben niet mijn voorkeur, maar als er veel andere dingen kloppen, hoeft overgewicht geen dealbreaker te zijn. Mooie, volle (strakke!!) billen vind ik in ieder geval top! Vrouwen die van zichzelf elegant lopen (niet "gemaakt"), scoren veel bonuspunten.
Mannen scoren bij mij als zij hun gevoelige en kwetsbare kant durven laten zien. Dat helpt mij denk ik (ik wil het voor het eerst gaan ervaren

) om op een later moment makkelijk tot sex met een man te komen. Ik val bij mannen niet op macho types.
Veel Nederlandse mannen zijn waarschijnlijk iets langer dan ik (1,76m ). Als de lichaamslengte niet teveel verschilt, is dat een pluspunt.
Ik ben een echte billen-man. Van mooie billen (lekker stevig) kan ik heel erg genieten. Wat ik ook heel lekker vind, is als de lippen van een vagina een donker gekleurd randje hebben of dat een penis een iets donkerder gekleurde huid heeft als de rest van het lichaam. Hmmmmm

!!!
Een subtiel parfumgeurtje doet soms wonderen bij mij, daar kan ik echt heel "wild" van worden. En dat geldt ook voor sex geurtjes. Luchtjes kunnen ook gevaarlijk zijn; van een slechte adem ga ik lopen. Dat geldt ook voor "oude" zweetlucht of een ongewassen bilnaad

. Roken (ook de rook/nicotinegeur) knap ik ook compleet op af.
Bij vrouwen vind ik een (bijna) kale poes het lekkerste. Een goed zichtbare, glinsterende clitoris waarvan het hoedje zich zachtjes heeft teruggetrokken, kan mij echt heeeeeeel erg opwinden. Ik ben een liefhebber van oraal verwennen. Als ik heet genoeg ben, verwen ik een anus ook oraal, mits goed gewassen/gespoeld

.
Schaamhaar bij vrouwen mag, mits mooi verzorgd. Bij brunettes vind ik schaamhaar juist iets toevoegen (contrast). Haar in de bilnaad zorgt voor een regelrechte afknapper..
Ik ben erg pik-gericht. Bij mannen vind ik het opwindend als de penis en de schaamstreek lekker geschoren zijn. Liefst niet teveel lichaamsbeharing, in ieder geval verzorgd/getrimd.