Even voorstellen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Even voorstellen

Berichtdoor BiHerry » zo 18 feb 2018, 15:26

Met een onwennig gevoel schrijf ik hier mijn verhaal.

Ik ben een man van 55, al geruime tijd samenwonend met een ongelofelijke lieve vriendin.

Toen ik nog samenwoonde met mijn latere echtgenote (ik was toen 23 jaar) kwam ik op een verjaardagsfeest van 1 van onze vrienden in contact met een jeugdvriend van de jarige. Tot mijn verbazing gebeurde er iets met mij wat ik nog nooit had meegemaakt. Aantrekkingskracht naar een man, en niet een beetje ook!! Hij heeft er misschien niets van gemerkt, maar ik des te meer.

Ik kreeg die vent de dagen er na niet meer uit mijn systeem! Het feest was op een vrijdag en ik ben het weekend erna volledig van slag geweest. Best heel erg verwarrend allemaal voor mij, want ik wist niet beter dan dat ik hetero was en alleen maar van vrouwen hield. Na het weekend werd ik in beslag genomen door de activiteiten van de dag. Het bijzondere gevoel ebde langzaam weg, mede geholpen door al mijn mentale pogingen om het gebeurde te ontkennen. Ik ben deze intense ervaring nooit vergeten en er nog vaak aan teruggedacht, maar er nooit iets mee gedaan. Deze ervaring deel ik voor het eerst met jullie.

Nu, vele jaren later, ontstaat er bij mij de laatste tijd opnieuw interesse in sex met mannen. Dit schijnt veel meer te gebeuren bij mannen die de 50 zijn gepasseerd, las ik op diverse fora. Maar het gaat hier om mijn voorstelrondje, dus ik houd het dicht bij mezelf ;-) Opnieuw verwarring, wat mij terug deed denken aan mijn eerdere ervaring. Ben ik bi? Ik begin zelf te denken van wel.

Ik kan erg genieten van een pik die een stevige pijpbeurt krijgt, en ook van anale sex (ook met vrouwen). Ik fantaseer hoe het zou zijn als ikzelf met die piemel mag spelen of dat gaatje mag vullen, of dat ik word gevuld. Ongecompliceerde sex, waar de nadruk ligt op pure passie en genieten, minder op de relatie. Zou dat een gebied zijn waarin mannen iets makkelijker kunnen bewegen dan vrouwen? Opnieuw verwarring (mag ik dat vragen voor mijzelf?), maar ook een gevoel van herkenning; iets in mij zegt “Dat stukje van jezelf mag je ook gaan ontdekken, en leven!” Niet kiezen, is ook een keuze. Met gevolgen..

Mijn vriendin is intens gelukkig met wat wij samen doen op seksgebied. We hebben ook een hele fijne, diepe emotionele band en delen (bijna) alles. Ik mis in ons seksleven de factor verrassing, de brutale geilheid en het experiment. Eigenlijk mis ik de factor lust. Dit hebben wij thuis ook uitgebreid besproken. Mijn vriendin weet overigens nog niet dat ik bi-schierig ben. Ik deel het pas met haar als het voor mijzelf wat duidelijker wordt.

Ik herken erg veel in wat er door jullie al is geschreven op het forum. Geen vluchtige contacten voor dropdrindruitdraf voor mij. Elkaar leren kennen als betrouwbare vriend, maar niet als partner. Respect en zorgzaamheid naar elkaar zijn hierbij kernbegrippen.

Hoe mooi zou het zijn om dit te kunnen delen met andere mensen die misschien herkenning vinden in wat ik hier schrijf?

Gr Herry
Laatst bijgewerkt door BiHerry op zo 18 feb 2018, 19:02, in totaal 1 keer bewerkt
BiHerry

Re: Even voorstellen

Berichtdoor blizz » zo 18 feb 2018, 15:39

heey Herry,

oh, enorm herkenbaar allemaal. als ik over het internet struin, dan stel ik mijzelf ook altijd voor in alle situaties. "wat als ik....". en ga zo maar door.

goed ook om te lezen dat je al iets aan het forum gehad hebt. Lees gerust mee. en als je wat spannender materiaal wil, moet je je even bij erwin opgeven voor het liederlijke kabinet. ;)

groet,

Henk
blizz

Berichtdoor Jurg » zo 18 feb 2018, 17:44

Welkom hier en ik herken de uitleg over het stukje lust wat waarschijnlijk meer tussen mannen zit dan tussen vrouwen en mannen. En natuurlijk de nieuwsgierigheid! :D
Jurg

Berichtdoor bicase » zo 18 feb 2018, 18:42

Hey Herry,

Welkom om het forum. Ik denk dat iedereen die hier op dit forum zit wel een periode van verwarring heeft meegemaakt. Voor mij is dit in elk geval herkenbaar, alleen was het bij mij in een omgekeerde volgorde.

Voor mij is die lust ook een belangrijk gegeven in mijn leven, het passionele zou ik het eerder noemen en dat mis ik ook. Momenteel is het duidelijk dat ik niet op zoek ben naar een relatie met een man. Mijn lust wordt tegenwoordig bevredigd door cammen en dit is in deze periode voor mij voldoende

Uit ervaring weet ik ook dat dit met periodes op en neer gaat, de ene keer is dit voldoende en op andere momenten heb ik zo'n zin om iemand echt te pijpen. Ik kan mij echter ook emotioneel aangetrokken worden tot mannen. Ooit zag ik een film over een ménage à trois en toen in die tijd dacht ik dit wil ik ook. Tegenwoordig heb ik minder die behoefte, maar had ik geweten dat dit kon toen ik jonger was, dan had ik daar 100% voor gegaan.

De behoefte om over die dingen te spreken en dat met mensen te delen die dit begrijpen, is zeer herkenbaar en net de reden waarom ik hier ook op dit forum zit.

Veel succes met je ontdekkingstocht,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor BiHerry » zo 18 feb 2018, 19:00

Dank voor het warme welkom en de tips, doet me goed! Dat Liederlijk kabinet ga ik zeker verkennen :lol:

@bicase; Jouw aanvulling in de vorm van passie spreekt mij erg aan. Dat is een betere vertaling van wat ik mis. Dankjewel! Wat is er lekkerder dan iemand die met passie geniet van sex en dat aan alle kanten laat merken!

Gr Herry
BiHerry

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...